5 mėnesiai numesti svorio


Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio? Tai klausimas, kurį sau užduoda daugelis norinčiųjų sulieknėti. Didžiosios Britanijos sveikatos tarnybos lieknėjimo ekspertė atskleidė penkias klaidas, kurios gali būti to priežastis, rašoma dailystar.

dėl akių riebalų nuostolių tėvas sūnus svorio netekimas

Svorio metimas nuotr. Pakeitėte mitybą, bet svoris vis tiek nekrinta?

Marija, 28 metai

Jūs tokie — ne vieni: svorį mesti sunkiai sekasi daugybei žmonių. Jei ir jus kankina šios mintys, nepanikuokite. Didžiosios Britanijos sveikatos tarnybos svorio metimo ekspertė gyd.

Sally Norton pasidalino penkiomis dažnomis klaidomis, kurios gali jums kliudyti. Vieno visiems tinkančio recepto nėra, ir gyd.

  1. Metate svorį?
  2. Kokius riebalus valgyti norint numesti svorio
  3. Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.

Jums trūksta miego Miego valandų skaičius 24 savaitės norint numesti svorio svoris yra du tiesiogiai susiję dalykai. Nejaunėjate Kuo vyresni esate, tuo svorio numesti yra sunkiau.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Šis faktorius, kartu su natūraliai lėtėjančia medžiagų apykaita, sąlygoja svorio metimo sunkumus. Tyrimai rodo, kad suvartodami daugiau baltymų ir daugiau sportuodami galime sutvirtinti raumenis — taip figūra bus dailesnė ir bus lengviau kontroliuoti svorį.

Tai — užburtas ratas, kuris gali atnešti tik depresiją ir nusivylimą po kiekvieno nesėkmingo bandymo.

svorio metimas jaunystė svorio netekimas 5 svarai per savaitę

Greitosios dietos yra tiesiog neveiksmingos. Tikrieji, ilgalaikiai 5 mėnesiai numesti svorio neįvyksta pernakt. Patiriate daug streso Kuo daugiau streso patiriame, tuo labiau tikėtina, kad griebsimės riebaus ir cukringo maisto. Tokie produktai stimuliuoja už malonumą atsakingas smegenų dalis, ir taip pasijuntame geriau. Stenkitės suvaldyti stresą ir neprarasti kontrolės — taip bus mažiau tikėtina, kad griebsitės nesveiko maisto, kuris ilguoju laikotarpiu tik privers jus jaustis prasčiau!

Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg

Nesprendžiate giluminės problemos Gyd. Norton rekomenduoja daugiau galvoti ne apie tai, ką valgome, o kada, kur ir kodėl valgome. O gal esate įpratę popiet suvalgyti ką nors saldaus, kad gautumėte energijos, arba patirdami stresą valgyti tam, kad nusiramintumėte?

noriu numesti riebalus ir svorį

Išsiaiškinę, kur glūdi jūsų problema, galėsite pradėti ją spręsti, ir taip pakeisite savo valgymo įpročius ilguoju laikotarpiu. Norėdami džiaugtis ilgalaikiais, sveikatai nekenkiančiais ir kontroliuojamais rezultatais, pabandykite apsvarstyti šiuos kelis paprastus dalykus.