Apgauti svorio. Susiję straipsniai


Top apgauti svorio būdų kaip apgauti save, kad esi sotus. Mankšta, maistas, mąstysena. Išlik ilgiau sotus Pripažinkim tai — nėra vieno, magiško būdo numesti svorio. Kiekvieno žmogaus organizmas yra skirtingas, o tai reiškia, kad apgauti svorio asmens optimali dieta taip pat skiriasi. Bet iš esmės, apgauti svorio svorio lemia trys pagrindiniai veiksniai: mankšta, maistas ir mąstysena. Būtent paskutinįjį gali pasirodyti sunkiausiai įgyvendinti. Mūsų smegenys, dažniau negu reikia gauna impulsus dėl kūno svorio ir leidžia mums manyti, kad esame alkani, kai iš tikrųjų mes tiesiog tuo metu nuobodžiaujame, esame pavargę, dehidratuoti ar kažkas kita.

Susijusios ligos

Bet jūsų smegenys apgauti svorio būti dietos diversantas. Iš tiesų, yra daug būdų, kaip manipuliuoti savimi ir pasiekti savo svorio numatytus tikslus. Toliau skaitykite apie daugybę išbandytų būdų kaip valgyti mažiau, tai darant neskausmingai. Bet jeigu jūs visada po ranka turėsite sveiką užkandį, tokį kaip obuolį, bananą ar granolą, jums nereikės aukoti apgauti svorio mitybos, kad užkimštumėte pilvą.

Užsirašinėk Ar jūs vis dar valgysite šią bandelę jei jau tai buvote užsirašę į maisto dienoraštį?

Kaip apgauti savo organizmą, bet ne save?

Tyrimai sako gal ir ne. Kaiser Permanente tyrimas nustatė, kad žmonės, kurie kasdien rašė savo maisto dienoraštį, numetė dvigubai daugiau svorio per šešis mėnesius, nei tie, apgauti svorio nesekė ką jie apgauti svorio per dieną.

Kitas tyrimas, kuris buvo publikuotas mitybos ir dietologijos akademijos leidinyje nustatė, kad moterys, kurios vedė savo maisto dienoraštį prarado vidutiniškai 3 kilogramais daugiau svorio nei tos, apgauti svorio laikėsi įprastos dietos ir darė mankštas.

Tyrėjai mano, kad žmonės užrašydami ką jie suvalgo per dieną, leidžia jums daugiau sužinoti apie maisto pasirinkimą, todėl apgauti svorio atsisakyti papildomų kalorijų, apgauti svorio jūs įpratę suvartoti. Kramtykit gumą! Šis įprotis gali padėti jums ir sutaupyti pinigų.

Vienas tyrimas nustatė, kad moterims, kurios pavalgiusios pietus kramtė gumą 45 minučių, pavyko susilaikyti likusią dieną nuo užkandžiavimo. Bonusas: becukrė guma padeda išlaikyti švarius dantis ir stimuliuoja seilių gamybą, kuri malšina alkį.

Mūsų draugai

Turėk veidrodį savo valgomajame Kornelio universiteto mokslininkai nustatė, kad valgant nesveiką maistą kaip sudeginti daugiau riebalų veidrodį gali paversti jį mažiau patraukliu. Taigi, jei esate iš tų kurie ieško paprastų būdų numesti svorio, apsvarstykte naujos interjero detalės — veidrodžio įsigijimą, kuris papuoš jūsų valgomąjį arba virtuvę.

Tai gali padėti žiūrėti ką valgote, tiesiogine žodžio prasme.

  • Svorio netekimo piktogramos vektorius
  • Normalu, jei jūsų lėkštėje liko šiek tiek maisto.
  • 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta - LRT
  • Nepasitikėkite: visų pamėgtas svorio matavimo būdas gali jus apgauti
  • Svorio metimas ir mažas HDL

Mažink alkį su kava Jūs galite galvoti, kad rytinis apgauti svorio puodelis tai įprastas ritualas, bet tai kur kas daugiau nei kofeino dozė. Plius, tai natūralus apetito slopinimas. Tačiau būkite atsargūs dėdami cukraus ar grietinėlės, nes per dideli kiekiai gali ir sunaikinti visas kavos privilegijas.

apgauti svorio svorio netekimas japonų

Skaičiuok kąsnius! Kalorijų skaičiavimas yra apgauti svorio iš būdų sulieknėti, tačiau tai taip pat gali būti ir daug laiko atimantis, o kartais net erzinantis, dalykas. Neseniai atliktas tyrimas nustatė, apgauti svorio kąsnių skaičiavimas iš tiesų veikia.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Net tik stebėdami, kiek kartų jūs pridėjote savo ranką prie burnos dėdami maistą, padės jums susimąstyti kaip dažnai valgote ir galimai padės atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Pradėkite nuo mažesnių porcijų Remiantis Cornell Apgauti svorio and Brand Lab tyrimu — jei apgauti svorio pilną lėkštę maisto, tai yra didelė tikimybė, kad visą maistą esantį joje ir suvalgysite. Tačiau šie faktai dar nėra tokie beviltiški kaip gali atrodyti, atvirkščiai — žinodami tai galime pergudrauti savo apetitą.

riebalų nuostolių poveikis kūnui svorio netekimas auga aukštesnis

Pasiūlymas yra paprastas: įsidėkite sau mažiau maisto. Tada eikite dar įsidėti, jei būsite vis dar alkani. Atsižvelgiant į mažesnį lėkštės plotą, paragins jus dėti mažiau maisto ir tai apsaugos nuo persivalgymo. Nežiūrėkite maisto gamybos laidų Kol imatės visų veiksmų svorio sumažinimui, jūsų mėgstama TV maisto laida gali sugriauti visas pastangas.

Top 12 būdų kaip apgauti save, kad esi sotus. Mankšta, maistas, mąstysena.

Vienas tyrimas nustatė, kad žmonės žiūrėdami riebaus maisto vaizdus, skatina savo smegenų apetito centrą ir priverčia jaustis alkaniems. Taigi, jei jūs bandote valgyti mažiau, pradėkite žiūrėti komedijas.

apgauti svorio svorio metimo psichiatras šalia manęs

Pavalgykit prieš einant į maisto parduotuvę Mes apgauti svorio girdėjome šį patarimą jau daug kartų, bet tai verta pakartoti: niekada neikite į parduotuvę ant tuščio skrandžio. Iš tiesų, tyrimai iš Kornelio universiteto nustatė, kad alkani žmonės nederamai apsipirkinėja. Pamoka: užkąsti prieš įžengiant į maisto parduotuvę. Lėčiau Valgymas paskubomis neduoda pakankamai laiko smegenims suprasti kada jau esate sotus.

Leiskite savo kūnui suprasti kada esate apgauti svorio, sumažinus tempą. Ir neleiskite savo draugams jūsų skubinti valgyti. Vienas tyrimas parodė, kai dvi moterys valgo drauge, o viena iš jų kąsnį į burną dės kas penkias sekundes, tuo metu greičiausiai kita moteris matydama tai darys taip pačiai.

Padėkite viena kitai sąmoningai lėtindamos tempą. Pamatysite kai pajusite jog suvalgėte kartu mažiau maisto, o ir malonumas bus didesnis. Gerkite vandenį Vienas iš geriausių būdų, kaip apgauti savo kūną jums nieko nekainuos: tiesiog atsukite čiaupą ir pripildykite stiklinę.

Nuorodos kopijavimas

Išgerta stiklinė vandens, prieš kiekvieną maistą, užpildys jūsų skrandį, todėl suvalgysite mažiau, nei manėte prieš tai. Valgio metu vandens gurkšnojimas sulėtins valgymo tempą ir visumoj suvalgysite mažiau. Dar daugiau, buvimas hidratuotam apgauti svorio jūsų medžiagų apykaitą, kas reikštų — vandens gėrimas geriau nei bet kuri dieta.