Ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio


12 netikėtų priežasčių, kodėl negalite numesti net kilogramo

Ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio sakant, intensyvūs aerobiniai pratimai pagelbės sulieknėti pilvo srityje, tvirtina profesorius Michael Jensen iš Mayo klinikos. Svarbu prisiminti, kad palaikydami medžiagų apykaitą ir bėgiodami taip organizmas nuolatos degins kalorijas neleidžiate kūnui pereiti į riebalų kaupimo būseną, taip tarsi suteikdamos progą sugrįžti svoriui.

Kodėl svarbu mankštintis? Dauguma metančiųjų svorį mano, kad užtenka tik skaičiuoti kalorijas. Tiesa tokia — jeigu sudeginate daugiau kalorijų, nei pasisavinate, svoris ima kristi, ir atvirkščiai — jei pasisavinate daugiau kalorijų, nei sudeginate, kaupiasi riebalai.

Ar įmanoma greitai atsikratyti papildomų kilogramų?

Atrodytų, šie logiški sakiniai puikiai suprantami, tačiau tai tik iš dalies tiesa. Iš tiesų, nuolatos riebalus degina liesa raumenų masė, esanti po kūno riebalais. Ji dar ir leidžia pasisavinti daugiau kalorijų nepriaugant papildomo svorio.

Kūnas prisitaiko prie vykstančių pokyčių. Jeigu mesite svorį nesportuodamos, rizikuojate prarasti liesąją kūno masę, sulėtinti medžiagų apykaitą bei leisti kūnui pereiti į riebalų kaupimo būseną.

ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio avižos gali deginti riebalus

Tie, kurie prarado raumenų masę bei neteko svorio, pastebės, kad jų raumenys nebėra tokie, kokie buvo kažkada. Netgi blogiau, ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio tik jie persivalgys, kūnas vėl pradės kaupti riebalus. Formuojant kūno raumenų masę Metant svorį labai svarbu prisiminti bei suprasti, ką turite pasiekti.

Realistiški ir pasiekiami tikslai padės susikurti pasitikėjimą savimi, kuris pasitarnaus kaip tramplinas pasiekti norimą svorį.

ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio

Mokslininkai iš San Diego universiteto biomechanikos laboratorijos apžvelgė ir įvertino keletą populiarių pilvo pratimų. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad būtent tie pratimai, kurie reikalauja nuolatinio pilvo stabilizavimo ir kūno judėjimo, daugiausiai veikia pilvo raumenų apkrovą.

Štai tie pratimai: 1.

ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio halotropino svorio metimas

Dviračio pratimas Labiausiai treniruoja pilvo presą ir įstrižinius pilvo raumenis. Norėdami atlikti šį pratimą, atsigulkite ir sukryžiuokite rankas už galvos.

Fitneso pradžiamoklis

Keldami pečius nuo grindų traukite kelius link krūtinės. Lėtai pridėkite dešiniąją alkūnę prie kairiojo kelio tuo metu, kai ištiesite savo dešiniąją koją. Pakeiskite puses ir tęskite tarsi mindami pedalus.

Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A. Horton, iš tikrųjų šeštą ir septintą dešimtį skaičiuojančios moterys per metus priauga vidutiniškai 0,7 kilogramo.

Kartokite šiuos judesius kartų. Pratimą kartokite kartus.

Net ir intensyviai sportuojant pirmiausia deginami ne riebalai - LRT

Stipriai į juos remdamiesi traukite kelius prie krūtinės taip, kad susitrauktų pilvo raumenys, tuomet nuleiskite. Mankštos kamuolys Šiam pratimui reikalingas mankštos kamuolys.

Pratimo metu pilvas įsitempia labiau, tačiau viso kūno pagalba reikia jį stabilizuoti, kad nepertemptumėte. Norėdami atlikti šį pratimą, atsigulkite ant kamuolio, pilnai remdamiesi apatine nugaros dalimi.

Penki geriausi pratimai norinčioms sumažinti pilvuką - DELFI Gyvenimas

Sudėkite rankas už galvos. Keldami liemenį nuo kamuolio, sutraukite pilvo raumenis ir taip stumkite apatinę šonkaulių dalį link klubų.

įrodyti būdai, kaip numesti kūno riebalus

Išsitiesdami stenkitės stabiliai laikyti kamuolį, tuomet nuleiskite apatinę nugaros dalį taip atpalaiduodami pilvo raumenis. Vertikalių kojų pratimas Norėdami atlikti šį pratimą, atsigulkite ant grindų iškėlę ištiestas kojas 90 laipsnių kampu į viršų, sukryžiuokite jas per kelius ir sudėję rankas už galvos.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Keldami pečius nuo grindų ir išlaikydami tiesias kojas darykite pusinius atsilenkimus. Ištiestų rankų pratimas Norėdami atlikti šį pratimą, atsigulkite ant grindų ar riebalų deginimo skonis burnoje, tuomet ištieskite sukabintas rankas už savęs, taip jas laikydami, kad žastai liestų jūsų ausis.

Badauti gydytojas nesiūlo, tačiau, anot jo, norint deginti riebalus pakanka atsisakyti pusryčių arba vakarienės, taip pat atskleidžia gudrybę, padedančią nugalėti alkio jausmą. Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga. Ar galite patikėti, kad mezganti mergina sudegina iki 75 proc. Iš tiesų, taip gali būti, — sako daktaras.

Lėtai kelkite pečius nuo grindų išlaikydami rankas pradinėje pozicijoje. Geriausia svorio metimo strategija — laikykitės sveikos mitybos arba dietos bei kasdien bent valandą sportuokite.

ar dėl daugybės kaupimo jūs numesite svorio numesti svorio mylėti savo kūną

Nors nėra teisingiausio būdo sudeginti pilvo riebalus, galite rinktis iš daugybės pratimų, kurie jums patiks ir padės.

Svorį numesite to net nepastebėdami tik tada, jei tuo mėgausitės — tai yra labai svarbu. Jeigu pasiūlyti pratimai jūsų netenkina, kelionės pėsčiomis, plaukimas ar dviračio mynimas yra taip pat efektingos riebalų deginimo ir raumenų tonizavimo priemonės. Nuorodos kopijavimas Penki geriausi pratimai norinčioms sumažinti pilvuką Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.