Ar jaučiate riebalų deginimą?


14 riebalų deginimo mitų ir prielaidų

Štai ką šiuo klau­si­mu iš­ties sa­ko moks­las Plonų žmonių metabolizmas spartesnis mitas Bendrai paėmus, teisingas priešingas teiginys: kuo didesnis esi, tuo daugiau reikia kalorijų palaikyti kūno veikimui.

Bet gali būti kai kurių išimčių.

ar jaučiate riebalų deginimą?

Ląstelių gebėjimą metabolizuoti gliukozę ir riebiąsias rūgštis energijos gamybai sumažinančios KRS2 geno mutacijos dvigubai labiau paplitusios tarp nutukusių žmonių, nei tarp normalaus svorio. Bet jos retos.

Tyrimais įrodyta, kad aktyviai sportuojant pirmiausia lieknėja viršutinė kūno dalis krūtinė, pečiaio vėliau riebaliukai proporcingai tirpsta nuo kitų vietų - pilvuko, klubų, užpakalio, kojų.

Pusamžių pilnėjimas neišvengiamas galbūt Senėjimas sukelia hormoninius pakitimus tiek vyrams, tiek moterims, ir jie gali nulemti polinkį pilnėti. Mažėjantis vyrų testosterono lygis sumažina raumenų masę, kas savo ruožtu sumažina metabolizmą, tuo tarpu moteriškų hormonų, tokių, kaip estrogenas balanso pokyčiai gali žadinti apetitą ar jaučiate riebalų deginimą? prislopinti metabolizmą.

ar jaučiate riebalų deginimą?

Bet svorio priaugimas nėra neišvengiamas, jei išliksite aktyvūs ir sendami valgysite mažiau. Ploni žmonės suvirškina mažiau maisto mitas Kai Claude'as Bouchardas Penningtono Biomedicinos tyrimų centre Baton Rouge, Luizianoje, palygino žmonių išmatas, jose esančios energijos lygis skyrėsi nedaug, nepaisant polinkio ar jaučiate riebalų deginimą?

svorio stiprumo. Manyta, kad suaugusieji jų neturi, bet dabar žinome, kad liekni suaugusieji šiek tiek turi. O savanoriams, 10 dienų buvusiems ar jaučiate riebalų deginimą? °C temperatūroje po 6 valandas ir vilkėjusiems tik šortus ir marškinėlius, padaugėjo rudųjų riebalų. Tačiau, pernelyg daug miego taip pat padidina nutukimo riziką. Dieta visam laikui sulėtina metabolizmą mitas Dieta sulėtina metabolizmą.

Skubantiems

Iš tiesų, pats valgymas jį paspartina, nes išsiskiria hormonas oksintomodulinas, dar ir slopinantis apetitą. Tačiau nedaug įrodymų remia idėją, kad neišvengiamai atgausite visą numestą svorį dėl to, kad nuolatinis jojo dietinimasis visa laikui nuslopina metabolizmą. Tiesą sakant, griežtos dietos besilaikantys ar svorio netenkantys lėčiau, galiausiai priauga tiek pat. Po mankštos kalorijos tebedeginamos Tiesa Po mankštos apykaita paspartėja, nes kūnas atsigauna ir taiso save.

Šis poveikis trunka dar 3 — 24 valandaspriklausomai nuo mankštinimosi trukmės ir intensyvumo.

"Итак, оба они подружились перед смертью, - думала она, прислушиваясь к последнему разговору Ричарда и Арчи. - Октопаук пытался защитить. " Четверо биотов вновь появились на экране. Николь заметила, как удивление в глазах Ричарда сменилось страхом, когда биоты вошли в камеру. Свет погас и качество изображения изменилось.

Efektas paprastai trunka ilgiau po jėgos pratimų, pavyzdžiui, su svoriais, nei po ištvermės pratimų, bet netgi tada jis gana mažas ir laikui bėgant, silpnėja. Maisto papildai gali paskatinti apykaitą galbūt Daug jų reklamuojama.

Dauguma tikriausiai ar jaučiate riebalų deginimą?. Dažnesnis valgymas paskatina apykaitą mitas Nors valgymas trumpam paspartina apykaitą, jis veikia ir kūno reakciją į insuliną — gliukozės lygį kraujyje reguliuojantį hormoną. Nesename tyrime vyrai buvo maitinami ta pačia dieta, po tris kartus arba po 14 užkandžių.

Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti. Žmonėms, norintiems sudeginti riebalus, geriausia sekasi pirmosiomis savaitėmis, tačiau vėliau jų pastangos eina veltui.

Rečiau valgiusiųjų metabolizmas paspartėjo labiau, jie buvo mažiau alkani ir geriau kontroliavo kraujo gliukozę. Kai kuris maistas aktyviai lieknina galbūt Kitaip, nei plačiai tikima, kofeinas kavoje ar žaliojoje 6 savaičių svorio stovykla nepaspartins sportuojant deginamų riebalų nykimo, bet gali sumažinti skausmo ir nuovargio pojūčiusleisdamas ilgiau mankštintis.

Kapsaicinas — medžiaga, suteikianti čili pipirams jų aštrumą — gali padidinti energijos sunaudojimą, paskatindamas rudųjų riebalų aktyvumą. Medžiaga, esanti greipfrutuose pagerina organizmo atsaką į insuliną.

O naujas tyrimas rodo, kad ląsteliena slopina apetitą. Norėdami atsikratyti riebalų, valgykite daugiau riebalų mitas 10 tyrimų apžvalga rado mažai skirtumų žmonių bendrame metabolizmo lygyje, nesvarbu, ar jie valgė daug riebalų, mažai angliavandenių turinčią dietą — panašią į Atkinso, — ar turinčią mažai riebalų, o daug angliavandenių.

Riebalų deginimo klaidos, kurios neleidžia numesti svorio

Tačiau su baltymais kita kalba. Daug baltymų, mažai angliavandenių turinčią dietą valgę žmonės sunaudodavo 60 — papildomų kalorijų per dieną, ar jaučiate riebalų deginimą?

ar jaučiate riebalų deginimą?

dėl to, kad baltymų virškinimui reikia daugiau energijos, nei rafinuotiems angliavandeniams. Taip pat manoma, kad baltymai skatina sotumą.

lieknėjimo kostiumas 6 savaitės prarasti kūno riebalai

Kas iš tikrųjų svarbu, tai ištvermė.