Ar kofeinas privers mane mesti svorį, 9 gėrimai norintiems atsikratyti svorio ir sudeginti riebalų


Asociatyvi nuotr. Kofeino teigiamos pusės žinomos ir pripažįstamos, tačiau labai lengva persistengti su doze. Taip kyla pripratimas.

Kaip greitai numesti svorio

Kaip narkotikus smerkianti visuomenė, mes pernelyg priklausomi nuo kofeino. Jis visur — nuo rytinio kavos puodelio iki prieš treniruotes naudojamų papildų, kuriais save stimuliuojasi sportininkai.

Kofeinas nėra blogis, mažomis dozėmis jis netgi naudingas. Tačiau, deja, rekomenduojamą dozę labai lengva viršyti, ypač, jei esate pratęs save nuolat stimuliuoti. Ar lengva įveikti šią priklausomybę? Supratus kofeino veikimą, ši užduotis ne tokia jau ir sunki.

Peržiūrų skaičius: Moksliškai yra įrodyta, kad šis purškiklis kontroliuoja Jūsų apetitą ir priverčia jaustis sočiais.

Mažomis dozėmis Kofeino pliusai žinomi ir pripažįstami, tačiau svarbiausia — dozė. Protinės veiklos suaktyvinimui pakanka 40 mg standartinėje espresso porcijoje — nuo 40 iki 75 mg kofeino. Tokia dozė teigiamai veikia dėmesingumą, budrumą ir reakcijos greitį.

Jūsų klausimai gydytojai dietologei

Didesnė dozė protinį efektyvumą gali paveikti priešingai: viršijus tam tikrą ribą kiekvienam žmogui ji — individuali kaip numesti svorio išgyvena perimenopauzė, kofeinas sukelia nerimą, nervingumą ir sąmonės sumaištį. Be to, kofeino suteikiamos energijos perteklius trukdys nusiraminti ir susikaupti.

Fizinių rezultatų gerinimui reikia didesnių dozių.

  1. Yra pranajama geras svorio metimui
  2. Karinė dieta: žadama, kad per savaitę ištirps 4 kg   25 1.
  3. Klausimai gydytojai dietologei | termomatika.lt

Čia irgi viskas individualu. Kai kurie tyrimai rodo, kad sportininkų ištvermė pradeda didėti, pasiekus ar kofeinas privers mane mesti svorį mg kofeino 1 kg kūno masės dozę.

Straipsniai

Priklausomai nuo svorio nuo 40 iki kg lengvaatlečiui prieš rungtynes ar maratoną gali prisireikti — mg kofeino. Norint didesnės jėgos, kofeino dozės dar didesnės, tačiau tai jau kur kas labiau ginčytinas momentas — kai kuriuose tyrimuose tokiu poveiku abejojama.

Pavyzdžiui, metais atliktas metatyrimas parodė, kad 11 iš 17 tyrimų buvo skirti kofeino poveikiui sportininko jėgai. Tyrimai, kuriuose buvo įrodomas kofeino teigiamas poveikis jėgos treniruotėse, nurodo 3—6 miligramų kūno masės kilogramui dozę. Foxas tvirtina, kad kofeino poveikis kūnui — didžiąja dalimi yra placebo efektas. Šis efektas stiprėja, kuo daugiau kofeino vartojama. Tačiau iš tiesų nėra tikėtino mechanizmo, kuriuo kofeinas galėtų gerinti jėgą ir ištvermę — jo veikimas paremtas motyvacijos stiprinimu.

fbn riebalų degintojas mesti svorį dvi savaites

O tai galima pasiekti ir be kofeino. Visi žino, kad kofeinas veikia miego kokybę, bet tik nedaugelis supranta kaip lengvai jis tai atlieka. Paprastai patariama negerti kavos antroje dienos pusėje, tačiau net saikinga kofeino dozė ryte gali gerokai sutrumpinti gilaus miego trukmę naktį. Visiškas jo pasišalinimas iš organizmo trunka 24—36 valandas. Kofeinas dar ir didina nerimą: netgi mg tai laikoma vidutine doze daugumai žmonių ar kofeinas privers mane mesti svorį padidina nerimą.

Kasdien naudojant net ir mažesnes kofeino dozes, ilgainiui pasekmės gali būti žalingesnės. Reguliariai vartojant po daugiau nei mg kofeino per dieną, kortizolio lygis bus didesnis nuolatos. O tai — vienas iš patikimiausių blogos sveikatos žymenų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Lėtiškai aukštas kortizolio lygis blogina organizmo atsistatymą po treniruočių ir bendrai ar kofeinas privers mane mesti svorį mirtį. Gi pagrindinis kofeino keliamas pavojus — organizmas pernelyg lengvai prie jo pripranta. Ar tai labai blogai? Kaip atsikratyti pripratimo Paskaičiuota, kad jautrumo kofeinui mažėjimas pradeda reikštis, vartojant 1,5 mg kofeino 1 kūno masės kilogramui, tai yra 70— mg kasdien.

Tai yra, pakanka 1—2 espresso porcijos arba vieno puodelio amerikana.

ar kofeinas privers mane mesti svorį 4 riebalų degintojai

Dėl pripratimo, tam, kad žmogus normaliai funkcionuotų, jam reikės vis didesnių kofeino dozių. Kai kofeino suvartojimas išauga iki mg per dieną 5—8 kavos puodeliai, arba 15—20 arbatosgalima laikyti, kad atsparumas kofeinui susiformavo. Tai reiškia, kad kofeinas jūsų nebeveiks — netgi padidinus dozę.

ar kofeinas privers mane mesti svorį umoyo svorio metimas

O štai abstinencijos sindromas nutraukimo sindromas bus ganėtinai nemalonus nors sveikatai grėsmės ir nekeliantis. Yra ir gerų naujienų. Visų pirma, kavos atsisakyti ne tai jau sunku. Antra, visiškai nebūtina mesti ją visam laikui — tinka ir savaičių detoksikacijos ar reikėtų sakyti dekofeinizacijos? Kofeino atsisakymo simptomai nuo pulso padažnėjimo, galūnių tremoro, raumenų skausmo ir sumažėjusio judėjimo aktyvumo iki peršalimo požymių gali reikštis 12—24 valandų.

Norint įveikti savo pripratimą prie kofeino ir atnaujinti jautrumą, tereikės 7—9 dienų. Blogiausios pirmos 2—3 dienos.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Palengvinti gyvenimą ir padėti organizmui Foxas rekomenduoja aminorūgščių papildais. Kaip jie veikia? Norint rasti atsakymą, reikėtų išsiaiškinti, kodėl kava žvalina.

Visų pirma, kofeinas blokuoja adenozino receptorius adenozinas — DNR, RNR ir adenozintrifosfato ATP komponentas; kai adenozino atsiranda audiniuose ir ląstelėse, tai reiškia, kad organizmas gerokai nuvargo.

ar kofeinas privers mane mesti svorį svorio metimo sėkmė virš 50

Antra, kofeinas verčia smegenis gaminti stimuliuojančius hormonus ir neuromediatorius dopaminą, epinefriną ir norepinefriną. Visa tai organizmas sintetina iš aminorūgšties tirozino, kuris, savo ruožtu, sintetinamas iš fenilalanino.

Lėtinis piktnaudžiavimas kofeinu smegenyse išsekina tiek tirozino, tiek fenilalanino atsargas.

14 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio

Būtent dėl šio atsargų mažėjimo palaipsniui mažėja organizmo jautrumas kofeinui, ir stimuliatorių veikimas silpsta. Tad, nieko keisto, kad vartojant maisto papildus, kuriuose yra tirozino ar fenilalanino beje, fenilalanino yra populiariame saldiklyje aspartame, todėl Diet Coke skardinėje — mg fenilalaninokavos atsisakyti lengviau.

ar kofeinas privers mane mesti svorį

Dar vienas abstinencijos sindromo palengvinimo būdas — pakeisti vieną įprotį kitu, mažiau žalingu, ir laikytis jo bent savaitę. Pavyzdžiui, pakeisti įprastą kavą gėrimu be kofeino — kava be kofeino, dietine kola, žolelių arbatomis. Geriate kavą namie rytais? Gerkite pakaitalą toje pačioje vietoje ir tuo pačiu grafiku. Laikantis šių patarimų, jau trečią dieną kofeino atsisakymo simptomai nusilps, o po savaitės ar kiek daugiau, jautrumas kofeinui visiškai grįš, žada Foxas.

Gera žinia kavos mėgėjams: gali padėti numesti svorio | termomatika.lt

Nebejausite kavos potraukio ir per savaitę susilaikymo organizmas apsivalys. Vėl paragavę kavos, pajusite visą kofeino naudą. Svarbiausia — nepamiršti saiko.