Žarnyno sveikata norint numesti svorio, Jums gali patikti


Kokius produktus įtraukti į savo mitybą, kad su maistu gautum pakankamai skaidulų? Atskleisiu, kokią įtaką skaidulos daro mūsų svoriui ir sveikatai. O perskaičius iki galo rasi dovaną! Tokie produktai yra būtent tie, kuriuose gausu skaidulų: įvairių grūdų sėlenos, linų sėmenys, chia sėklos ir kiti. Skaidulos padeda judėti maistui per žarnyną, žarnyno sveikata norint numesti svorio ilgis, jeigu jį ištiestume, gali siekti net 10 metrų.

žarnyno sveikata norint numesti svorio prarasti 5 kg riebalų per 3 savaites

Be pagalbos mūsų virškinimo sistemai, skaidulos padeda reguliuoti cholesterolio ir cukraus kiekį kraujyje. Visgi nuo tų laikų, mūsų maisto produktai, jų gamyba labai pakito: duona ir kiti kepiniai gaminami iš organizmui nenaudingų rafinuotų miltų, juose gausu cukraus, hidrintų riebalų.

Retas turbūt kepdami renkamės pilno grūdo miltus. Ką jau kalbėti, kad daugelis suvalgome per mažai daržovių, košių, ankštinių ir kitų produktų.

Taigi, ką valgyti, kad gauti pakankamai skaidulų ir jaustis gerai? Tuojau Tau apie tai papasakosiu. Skaldyti žirniai. Skaldytuose žirniuose yra labai daug skaidulų - puodelyje virtų žirnių jų yra net 16,3 gramų.

Trenerio patarimai norintiems sulieknėti: pradėkite ne nuo bėgimo, o nuo mąstymo

Žirniuose taip pat gausu angliavandenių ir sveikųjų riebalų. Skaldyti žirniai yra tikrai sotūs, tad tiks kaip pagrindinis patiekalas troškinys ar sriuba su žirniaistačiau taip pat gali žirnius naudoti kaip garnyrą žinomas indiškas patiekalas Dhai prie pagrindinių patiekalų.

Jauti nemalonius pojūčius ir pilvo pūtimą suvalgius žirnių ar kitų ankštinių? Tuomet juos gardink ciberžole, kalendra, imbieru, tai padės išvengti šių nemalonumų.

Ir žinoma, nepamiršk prieš ruošiant žirnius juos išmirkyti ir gerai išvirti. Tiek raudonieji ar žalieji lęšiai yra puikus maisto produktas, nereikalaujantis išankstinio mirkymo žarnyno sveikata norint numesti svorio gaminimą.

  1. Juodųjų serbentų papildas riebalų degintojas
  2. Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.
  3. Ciklinis badavimas svorio metimui.
  4. Patarimai, kurie padės sulieknėti per 7 dienas | termomatika.lt

Juos pagaminti nereikia daug laiko, o puodelyje lęšių yra net 15,6 gramų skaidulų. Su lęšiais gali pagaminti  sočių ir sveikų salotų, o taip pat jais tinka gardinti sriubas ar troškinius. Juodosios pupelės. Šiose pupelėse gausu mineralinių medžiagų gerai savijautai ir sveikatai — folio rūgšties, magnio, vitamino B. Beje puodelyje juodųjų pupelių skaidulų yra 15 gramų. Juodosios pupelės puikiai dera kaip garnyras prie grilyje keptų patiekalų. Taip pat salotoms jos suteikia puikų skonį ir maistingumo.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

O ar gali įsivaizduoti čili troškinį be pupelių? Ši daržovė išsiskiria keista išvaizda, todėl daugeliui atrodo, kad pasigaminti kokį patiekalą su ja bus sudėtinga. Tačiau siūlau išbandyti, nes artišokai turi daug skaidulų - 10,3 gramų. Siūlau pasigaminti traškiuosius artišokus su česnakais ir citrina arba artišokus su padažu. Brokoliai ne veltui vadinami viena sveikiausių daržovių. Juose gausu ne tik skaidulų viename puodelyje smulkintų brokolių yra 5,1 g skaidulųbet ir vitamino A ir C.

Brokolius gali valgyti kaip garnyrą su kitais patiekalais, gaminti įvairius apkepus su brokoliais, salotas, sriubas ar valgyti vienus su pasirinktu padažu. Pažadu pasidalinti daugiau receptų su šia mano mylima daržove! Briuselio kopūstai.

Briuselio kopūstai — dar vienas puikus maistinių skaidulų šaltinis juose rasi 4,1 g skaidulųo taip mums svarbių mineralų: mangano, kalio, cholino ir B vitaminų.

Beje briuselio kopūstai turi labai mažai kalorijų, todėl ši daržovė itin tinkanti norintiems numesti svorio. Briuselio kopūstus geriausia valgyti kaip žarnyno sveikata norint numesti svorio tiesiog apvirus, arba pasigaminti apkepą. Avietės yra vienos vertingiausių uogų. Jose gausu mineralinių medžiagų: natrio, kalcio, kalio, magnio, fosforo, geležies bei vitaminų B1, B2, PP, C. Jų viename puodelyje yra net 8 gramų skaidulų.

Lažinuosi nežinojai, kad šios saldžios ir labai skanios uogos yra natūralus antidepresantas, padedantis susidoroti su nervine įtampa. O štai, kad avietės tinka peršalimo ligoms gydyti, pasižymi priešuždegiminiu ir priešbakteriniu poveikiu, turbūt žinome daugelis ir susirgus griebiamės gerti aviečių arbatos.

Mėgaukis avietėmis ne tik vasarą, bet ir užsišaldyk žiemai. Avietes gali valgyti ne tik vienas, bet ir jomis gardinti košes, blynus, apkepus, išmėginti ir įvairius desertus su avietėmis. Svarbu paminėti, kad šaldytos avietės yra kur kas naudingesnės nei džiovintos. Gervuogės yra puikus antioksidantas.

prarasti reikšmingą svorį per savaitę svorio metimo intervencijos šeima

Jose labai daug vitamino C. Puodelyje gervuogių yra 7,6 gramai skaidulų. O taip pat gervuogėse yra medžiagų, kurios mažina svorio netekimas centrinėje pakrantėje uždegimą, stabdo viduriavimą. Gervuogėmis kaip ir kitomis uogomis gali gardinti košes, kokteilius, salotas. Ar žinojai, kad avokadas taip pat yra vaisius?

fiziniai riebalų deginimo požymiai

Nors dauguma vaisių pasižymi dideliu angliavandenių kiekiu, avokadais turi kur kas daugiau sočiųjų riebalų. Avokadai yra puiki alternatyva sviestui, o taip pat dažnai naudojami įvairioms užtepėlėms pvz. Tačiau su jais galima pasigaminti ir įvairių salotų, užkandėlių, padažų, kokteilių ir net sveikuolišką majonezą. Kiekvieno gerai žinomas vaisius. Nors lyginant su kitais vaisiais jos turi nedaug maistingųjų medžiagų, tačiau išsiskiria skaidulų kiekiu.

Neretai bandoma imtis drastiškų priemonių: alinančių treniruočių ir badavimo, pamirštant aprūpinti organizmą reikiamais vitaminais bei mineralais, nepasirūpinant pilnaverte mityba. Į ką atkreipti dėmesį, kad lieknėti pavyktų sveikai, pataria efarma. Vaistininkės E. Paulauskės teigimu, vienas svarbiausių uždavinių svorį pasiryžusiam mesti žmogui — sutelkti dėmesį į emocinę būklę.

Vienoje kriaušėje yra 4,6 gramai skaidulų. Geriausia, kriaušes valgyti neapdorotas, tuomet geriau pasisavinamos visos jose esančios skaidulos.

žarnyno sveikata norint numesti svorio numesti svorio dėl autizmo

Tačiau su kriaušėmis taip pat galima pasigaminti įvairių skanių sveikų desertų, jomis gardinti salotas, blynelius, ar užsikonservuoti žiemai. Tai natūralus vitaminų ir mineralų šaltinis:  magnio, fosforo, geležies, folio rūgšties ir vitaminų B1, B2, B6, pantoteninės rūgšties PP  koncentracija.

Gydytojai rekomenduoja sėlenas vartoti žmonėms, turintiems aukštą cholesterolį, sergantiems cukriniu diabetu, o taip pat turintiems antsvorio. Dėl savo unikalios struktūros brinkdamos skrandyje sėlenos sukelia sotumo jausmą, tai ypač naudinga norintiems numesti svorio.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Sėlenas vartoti labai paprasta, tereikia jas užpilti vandeniu, sultimis ar bet kokiu kitu skysčiu ir pabrinkinti. Jas galima berti į košes, jogurtą, varškę. Tačiau su sėlenomis reiktų elgtis atsargiai ir jas vartoti saikingai, nes per didelis vartojimas gali sukelti virškinimo problemas ar net dirgliosios žarnos sindromą. Pilno grūdo makaronai. Jau minėjau, kad rafinuotų miltų produktai tikrai nėra naudingi mūsų organizmui. Todėl rinkdamiesi duoną, kitus kepinius, makaronus turėtume pirmenybę teikti pagamintiems iš pilno grūdo miltų.

Pilno grūdo makaronai sudėtyje turi seleno, vario, fosforo bei skaidulų. Pilno grūdo makaronus gaminti reikia taip pat kaip ir įprastus rafinuotus. Gardink juos mėgstamu sūriu, padažu, daržovėmis. Kepk įvairius sveikus apkepus su daug daržovių. Avižos yra žarnyno sveikata norint numesti svorio naudingos dėl savo maistinės vertės bei svarbių žmogui mineralinių medžiagų ir vitaminų.

Viename puodelyje dribsnių yra 4 gramai skaidulų. Vienas pagrindinių patiekalų su avižomis - košė. Avižoms galioja ta pati taisyklė, geriausia rinktis neapdorotas, neskaldytas avižas arba pilno grūdo avižų dribsnius jokiu būdu ne apdorotas užpilamas avižų košes.

Žarnyno sveikata: sutrikimų požymiai ir jų pašalinimo būdai Mūsų žarnyne yra maždaug tiek pat nervų ląstelių kaip ir visose stuburo smegenyse.

Gardink avižų košę šviežiais ar šaldytais vaisiais, uogomis, o jei mėgsti, sūriau puikiai tiks daržovės pavyzdžiui kepintos morkos, svogūnai, salierai. Avižos puikiai tinka pakeisti miltus tiesiog susmulkink dribsnius iki miltųsausainiams, blynams kepti ar netgi pasigaminti sveikus sausus pusryčius granolą.

Dviejuose šaukštuose smulkintų linų sėmenų yra 3,8 gramai skaidulų.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Berk juos į košes, jogurtą, kokteilius ar įvairius kepinius. Jie suteiks papildomo sotumo patiekalams ir papildys aibe vitaminų ir mineralų. Jei nelabai mėgsti žuvies žarnyno sveikata norint numesti svorio jos valgai retai, įtrauk linų sėmenis į savo mitybą. Taip gausi pakankamai mums būtinų Omega rūgščių, ar žinojai? Ispaninio šalavijo Chia sėklos. Žarnyno sveikata norint numesti svorio šaukšte šių sėklų yra 5,5 gramai skaidulų.

Paprasčiausias būdas naudoti šias sėklas yra užpilti jas vandeniu, sultimis ar augaliniu pienu ir pabrinkinti, kol susidarys pudingas. Taip pat šiomis sėklomis gali gardinti kokteilius, jogurtą, pasigaminti duoną ar batonėlius. Tačiau nepamiršk, kad šių sėklų nereikėtų vartoti sausame pavidale, kad nesukeltų sunkumų žarnyno sveikata norint numesti svorio.

Skaidulų mišiniai gali būti alternatyva tiems, kurie su maistu suvartoja per mažai skaidulų. Sudėtyje esančios pankolių sėklos lengvina virškinimą, mažina vidurių pūtimą, burokėlių milteliai gerina kepenų veiklą ir skatina jas apsivalyti nuo toksinų, naudingi stokojantiems geležies, ciberžolė, pipirmėtė, imbieras itin naudingi virškinimui.

Taip pat šis skaidulų mišinys yra papildytas vitaminais C ir D, kurie itin svarbūs mūsų imuninei sistemai. Kaip manai, ar gauni pakankamai skaidulų žarnyno sveikata norint numesti svorio maistu? Ar vartoji aukščiau paminėtus produktus? Jei ne, rekomenduoju skirti didesnį dėmesį savo mitybai.