Būdų įtikinti save numesti svorio


Mėgstami džinsai veržia?

Suprantate, kad reikia pradėti sportuoti, tačiau vis atidėliojate? Štai keletas patarimų, priversiančių pradėti sportuoti nieko nelaukiant. Nueiti, bet nesportuoti? Jeigu sportas jus baugina, pamėginkite jį prisijaukinti palaipsniui. Iš pradžių nueikite į sporto klubą.

Jei tą dieną nesinorės sportuoti, tai to ir nedarykite. Galima sau pasakyti, kad iš klubo turite teisę išeiti tada, kada tik panorėsite. Tačiau yra tikimybė, kad nuėję ten pasimankštinsite bent jau 15 minučių.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Anot psichologų, tada nesunku save įtikinti pasportuoti dar dešimt minučių… Toks laipsniškas judėjimas tikslo link tikrai bus veiksmingas. Be to, pradėti sportuoti po truputį yra netgi naudingiau. Sugalvoti sau atlygį arba palikti užuominą Pasak specialistų, žmonės, kurie skiria sau atlygį už atliktą darbą, visada sportuoja.

svorio netekimas papildas šalutinis poveikis

Be to, paliekant užuominą apie mankštą, galima išsiugdyti įprotį sportuoti. Pavyzdžiui, galima laikyti namų raktus sportinės aprangos krepšyje.

gali svorio netekimas išgydyti gerd

Tada prieš išeinant iš namų, imdami raktus iš krepšio prisiminsite mankštos reikalingumą. Todėl didelė tikimybė, kad tą dieną nueisite į sporto klubą. Kaip atlygis už atliktus pratimus galėtų būti koks nors sveikas, nekaloringas mėgstamas skanumynas.

būdų įtikinti save numesti svorio

Teigiama, kad ilgainiui smegenys pačios numanys apie laukiantį atlygį, ir susiformuos įprotis sportuoti. Pasimatuoti drabužius Ypač motyvuoja pradėti sportuoti mėgstami džinsai, kurie… neužsisega. Taigi reikėtų iš spintos išimti visus drabužius, kuriuos norėtumėte dėvėti, tačiau dėl per didelių apimčių to daryti negalite.

Paimkite ir tuos, į kuriuos dar telpate, tačiau jie yra ankšti ir išryškina netobulas kūno linijas. Bandymas įsisprausti į tokius drabužius ir kritiškas savo atvaizdo veidrodyje įvertinimas — didžiausia paskata čiupti kilimėlį ir daryti atsilenkimus.

Taip pat galima pakabinti matomoje vietoje savo nuotraukas, kad jos kasdien primintų, ko siekiate. Nusistatykite, kokio dydžio drabužius norėtumėte dėvėti — tai taip pat puikiai motyvuoja pradėti sportuoti.

Nusipirkti naują aprangą Dar neįsigijote gražios sportinės aprangos? Tai padaryti labai paprasta, nes pasirinkimas itin didelis. Svarbiausia, kad apranga būtų patogi, medžiaga greitai garintų prakaitą, o sportuojantysis, apsivilkęs naują sportinį būdų įtikinti save numesti svorio, pats sau patiktų.

Besiruošiantieji lankyti sporto klubą galės pasipuikuoti nauja apranga.

10 būdų, kaip prisiversti sportuoti

Tai dar viena priežastis sportuoti! Imti pavyzdį iš olimpinių žaidynių Dauguma sportininkų, besiruošiančių šioms žaidynėms, nubrėžia aiškius tikslus, kuriuos galima pasiekti per trumpą laiką.

būdų įtikinti save numesti svorio bendrieji patarimai, kaip numesti svorio

Taigi reikėtų nusistatyti minimalų tikslą, o jį pasiekus, pakelti kartelę aukščiau. Pavyzdžiui, jeigu sportuoti penkis kartus per savaitę per sunku, sportuokite tik kartą per savaitę, paskui palaipsniui didinkite dienų skaičių. Pasikviesti draugą Dar viena paskata sportuoti būdų įtikinti save numesti svorio dviese. Būdų įtikinti save numesti svorio draugu ar drauge lankyti sporto klubą yra smagiau nei vienam. Motyvacija bėgioti arba kasdien važinėti dviračiu padidės dvigubai, jeigu pakviesite kartu sportuoti savo antrąją pusę.

Po treniruotės raskite laiko kartu atsigerti arbatos ir pasišnekučiuoti — malonūs ritualai taip pat motyvuoja. Pakeisti įprastą būdų įtikinti save numesti svorio Sportuojant tiek sporto klube, tiek namie įprastinės treniruotės virsta rutina. Kasdien atliekant tą pačią mankštą, ne tik tampa nuobodu, bet ir kūnas įpranta prie krūvio.

Be to, jis nėra lavinamas.

Nuorodos kopijavimas

Todėl reikia nepamiršti retkarčiais kaitalioti pratimus. Galima įsigyti ir naujos sporto įrangos, pavyzdžiui, didžiulį kamuolį arba tamprią juostą mankštai. Pasitelkti vaizduotę Jeigu iš tiesų pasiryžote sportuoti, nepamirškite vaizduotės.

kaip deginti riebalus aplink pečius

Įsivaizduokite save sportuojant sporto klube arba namuose ir tuo mėgaukitės. Galima įsivaizduoti ir savo atletišką kūną, galvoti apie tai, kad jam sustiprėjus, sustiprės ir valia, be to, sveikiau gyvensite.

Svajodami apie tai, morališkai pasiruošite realiems veiksmams.