Cal suvartojimas svorio


Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių.

cal suvartojimas svorio lengvi sveiko svorio metimo patarimai

Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

cal suvartojimas svorio

TDEE — total daily energy expenditure. TDEE — tai bendra kalorijų cal suvartojimas svorio, kurią organizmas sudegina per 24 valandas. Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį.

Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra kalorijų per dieną, o vyrams — kalorijų. Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo fizinio aktyvumo. Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis pasyvų gyvenimo būdą.

Kiek kalorijų sudeginama per valandą? Sunku nustatyti, kokį tiksliai kiekį kalorijų organizmas sudegina per valandą, nes tas skaičius gali būti labai individualus.

Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti net kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta. Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų dar labiau sumažinti.

cal suvartojimas svorio

Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą. Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl.

yra runkeliai tinka svorio

LBM — lean body mass. Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė.

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata. Čia gausu cal suvartojimas svorio tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių planų, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau. Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio.

Norint numesti svorio: reikia suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam kilogramui kūno svorio.

Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip skaičiuojant neatsižvelgiama į cal suvartojimas svorio aktyvumą ir kūno sudėjimą. Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio kalorijų kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai cal suvartojimas svorio.

  1. Bobbys kūnas lieknas
  2. Cron-o-meter SparkPeople Žinoma, kalorijų sekimas reikalauja pastangų, tačiau matant rezultatus dažniausiai motyvacija auga.
  3. Kiek kalorijų per dieną suvartoti? | termomatika.lt
  4. Svorio netekimas visuomenės cape mieste
  5. Dienos kalorijų normą - termomatika.lt
  6. Tėvo netekimas sūnaus

Be to, šiame skaičiavime neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, cal suvartojimas svorio didesnis yra kalorijų sudeginimas per parą. Jei žmogaus kūną sudaro nemaža dalis riebalų, jam siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta.

cal suvartojimas svorio deginti tik riebalus

Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x