Kaip numesti svorio, kol jūs sergate


Mokslininkams pavyko nustatyti, kodėl taip kol jūs sergate. Kaltininkai - 4 hormonai, dėl kurių mes priaugame svorio ir negalime jo atsikratyti.

ATSILIEPIMAI

Jūsų organizmas negamina pakankamai adiponektino. Tyrimai rodo, kad žemas riebalų eiti svorio lygis lemia didesnį nutukimo lygį. Bloga žinia ta, kad juo daugiau riebalų jūs turite, tuo žemesnis šio hormono kiekis, dėl to ir numesti svorį yra labai sudėtinga. Veikti reikia ryžtingai.

Galimi du būdai, kaip namų sąlygomis padidinti adiponektino kiekį ir pasiekti, kad organizmas imtų deginti riebalus: Padidinkite suvartojamo magnio kiekį — arba vartokite papildus, arba valgykite daugiau produktų, kurie turi daug magnio — moliūgų sėklų, žalumynų — ypač špinatų kol jūs sergate lapinių kopūstų.

Susiję straipsniai Kovai prieš stresą - specialūs pratimai   22 Kitas, daug sunkesnis būdas, - tai nuolatinis pasninkavimas. Griežta dieta, kaip rodo tyrimai, padidina adiponektino kiekį.

kaip numesti svorio, kol jūs sergate technologijos, padedančios numesti svorio

Ypač veiksmingas iškrovos dienų derinimas su kitos dienos normaliu valgymu. Toks režimas padeda numesti svorio, tačiau neaišku, ar tai sveika. Bet kas gi norės taip gyventi?

Sunku lipti laiptais?

Dar vienas hormonas, atsakingas už alkio jausmą, tai grelino hormonas. Dėl šio hormono mes jaučiame stiprų norą valgyti, bėgame prie šaldytuvo, ypač naktį ir persivalgome. Per didelis grelino kiekis Grelinas, kol jūs sergate hormonas, lemia, kad mes jaučiamės alkani, tik pavalgę vėl ieškome ko nors užkąsti. Grelina veikia alkio centrą smegenyse, sužadindamas saldžių, riebių patiekalų troškimą.

Jo kiekis dar padidėja vakare, taip sukeliamas noras valgyti pačiu netinkamiausiu metu, todėl svoris vis labiau auga.

saugiausias svorio metimas per savaitę

Dar blogiau, kad nuo per didelio grelino kiekio storėjama nepriklausomai nuo to, ar mes valgome daugiau, ar ne. Esant per daug grelino hormono numesti svorio beveik neįmanoma.

  • 12 netikėtų priežasčių, kodėl negalite numesti net kilogramo
  • Kick motoroleris numesti svorio
  • Klausimai gydytojai dietologei | termomatika.lt
  • Riebalai praranda namus

Tačiau yra būdų, kaip sumažinti šio hormono kiekį. Ilgiau miegokite Tyrimai rodo, kad netgi nežymiai trūkstant miego didėja grelino kiekis ir organizmas ima kaupti riebalus. Daugumai žmonių reikia miegoti valandas per parą, todėl kaip numesti svorio mažiau ir ryte žadinti organizmą didelėmis kofeino dozėmis ar energetiniais gėrimais yra labai negerai, jei jūs norite kaip numesti svorio svorio.

Bet ne tik grelinas kaltas dėl didėjančio svorio. Atsparumas insulinui Jei esate nutukę, tikriausiai jūsų insulino gamyba organizme yra sutrikusi, kraujyje cukraus kiekis padidėjęs.

kiek laiko prarasti 5kg riebalų svorio metimas ir vilkligė

Tai nebūtinai rodo, kad jūs sergate diabetu, tai reiškia, kad insulinas nebe taip efektyviai mažina cukraus kiekį. Taigi, vietoj to, kad cukraus perteklius būtų naudojamas raumenims ar būtų paverčiamas energija, dauguma angliavandenių, kuriuos jūs suvartojate, virsta riebalais.

Antsvorio gydymas | Kovokite su nutukimu natūraliais būdais

Vėlgi, jei insulino gamyba sutrikusi, svorį numesti daug sunkiau. Tačiau yra išeitis — neseniai atlikti tyrimai parodė, kad obuolių acto vartojimas prieš valgant angliavandenius žymiai sumažina gliukozės kiekį. Tačiau net ir geriant obuolių actą nepavyks numesti svorio, ypač pilvo riebalų, jei nepašalinsite paskutinės kliūties.

Kortizolio perteklius Atsakydamas į stresą organizmas gamina kortizolį, tai sužadina organizmo jėgas.

sulėtėjusios svorio metimo priežastys riebalai netenka

Tačiau jei jūs patiriate pastovų stresą, kortizolio lygis pakyla per daug. Jo perteklius sužadina saldumynų ir kitų angliavandenių troškimą, tai nuolatinio alkio ir persivalgymo priežastis.

4 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio

Taip pat per didelis kortizolio lygis lėtina medžiagų apykaitą ir taip organizmas sukaupia daugiau riebalų. Tyrimais įrodyta, kad kortizolio perteklius yra vaikų ir suaugusiųjų depresijos priežastis.

Ir visiems žinoma, kad depresija sukelia dar didesnį norą valgyti. Patenkama į uždarą ratą. Pirmiausia reikia žinoti, kad kortizolio lygį kelia kofeinas, taigi pirmiausia reikia sumažinti suvartojamos kavos kiekį ar, geriausiai, jos visai atsisakyti.

yra saugūs riebalų degintojai

Taip pat labai svarbu judėti — nors 30 minučių pasivaikščiojimas gali daryti stebuklus. Geras pratimas, padėsiantis sumažinti stresą — sėdėdami kvėpuokite pro nosį ir skaičiuokite iki keturių, po to sulaikykite kvėpavimą dviem sekundėms.

Jūsų klausimai gydytojai dietologei

Stenkitės kaip numesti svorio pilvu — jis turi kilnotis. Po kol jūs sergate iškvėpkite per burną, sekundei padarykite pauzę. Pakartokite tai aštuonis kol jūs sergate ir stresas sumažės.

Nuorodos kopijavimas 4 priežastys, kodėl nepavyksta numesti svorio Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

kaip numesti svorio, kol jūs sergate