Kūno lieknų namų patarimai. Sporto treneris pataria, kokios treniruotės geriausiai formuoja kūno linijas | termomatika.lt


Sportui būdinga savita mitologija.

Hedvig Montgomery „Tėvystės magija“: auksiniai patarimai ir priminimai visiems tėvams

Dauguma moterų, siekdamos suformuoti liekną ir gražią figūrą, tiki, kad kilnodamos svorius to niekada nepasieks. Atvirkščiai, — tik dar daugiau priaugs svorio ir suvyriškės. Įvairiausių mitų apie tai, kaip suformuoti gražų kūną, ką reikia daryti ir ko — ne, kokias treniruotes rinktis yra girdėjusios bene visos sportuojančios moterys.

Tad kaip atsirinkti informaciją, rasti tiesiausią kelią į tikslą ir greičiausiai pasiekti trokštamo rezultato? Pavydą keliantis pavyzdys Grožio industrijoje dirbanti sporto entuziastė Simona Mužaitė — moteris, savo pavyzdžiu paneigusi visus mitus apie tai, kad svorių kilnojimas yra vyrų ir fitneso profesionalų sportas.

numesti svorio kolumbusas kaip mesti svorį dėl rezginio triplekso

Daugybę sporto šakų bei įvairių treniruočių išbandžiusi moteris įsitikinusi, kad rezultatų pavyko pasiekti tik pradėjus individualias treniruotes su svarmenimis. Išmėginau daugelį dalykų, nes vis nejaučiau gerų pojūčių.

  1. Virš 50 nori numesti svorio
  2. Vis dėlto tiek dabar, tiek ir anksčiau atsirasdavo tokių, kurie ateidavo pas mane, nors atrodo liekni ir sveiki.
  3. Kita vertus, džiaugtis liekna figūra ir atsikratyti taip nereikalingų papildomų kilogramų trokštame kiekvienas.
  4. Sporto treneris pataria, kokios treniruotės geriausiai formuoja kūno linijas | termomatika.lt
  5. O taip pat ir šeši svarbiausi patarimai.
  6. „Motyvuotas atletas“ Artur Swan: kaip turėti liekną figūrą neišeinant iš namų | termomatika.lt

Jos įsitikinimu, individualios treniruotės kūno lieknų namų patarimai svoriais buvo tai, ko jai išties reikėjo, nors apie jas girdėjo tikrai daug ir įvairių mitų. Mužaitė tikina, kad sportuodama atkreipia dėmesį į mitybą, tačiau to itin nesureikšmina, o labiau atsižvelgia į sporto reguliarumą bei trenerių patarimus. O visai be reikalo. Jis pataria, į ką turėtų atkreipti dėmesį gražią figūrą siekiančios suformuoti moterys, kodėl verta rinktis treniruotes su svoriais ir paneigia paplitusius populiariausius mitus.

Mitas Nr. Kiek žmonių, tiek kūno kūno lieknų namų patarimai namų patarimai norų bei tikslų.

„Motyvuotas atletas“ Artur Swan: kaip turėti liekną figūrą neišeinant iš namų

Vienos moterys svajoja atsikratyti nereikalingų kilogramų ir sulieknėti, kitos — sutvirtėti ir išryškinti savo kūno linijas. Žinoma, yra ir tokių moterų, kurios siekia tapti stipresnėmis, greitesnėmis ar tiesiog atletiškesnėmis, o ne tik numesti svorio.

Jos išsikelia sau kitokius tikslus — siekia jėgos, greičio, ištvermės, todėl galiu drąsiai teigti, jog viskas priklauso nuo mūsų pačių tikslų, o ne nuo įrėmintų standartų!

kūno lieknų namų patarimai nuolatinis nuovargis ir svorio metimas

Taip, moteris nėra vyras, bet yra labai daug moterų, kurios kūno lieknų namų patarimai salėje nenusileidžia vyrams. Jei moters charakteris ir prigimtis to reikalauja, kodėl ne?

Profesionalios sportininkės, pavyzdžiui, disko ar ieties metikės, sunkiosios atletikos atstovės besitreniruodamos naudoja labai didelius svorius, ir jų treniruotės yra labai sunkios. Prisiminkite fitneso varžybas ir ant scenos išsirikiavusias merginas, atkreipkite dėmesį į jų kūno linijas, raumenis, šlaunis, pilvo presą ir paklauskite patys savęs: ar visa tai jos pasiekė tik mesdamos svorį ir mažindamos kalorijas?

Taigi, gero rezultato siekiančios moterys daug ir sunkiai dirba sporto salėse su papildomais svoriais.

Treniruotė namuose su Rūta - Kojoms ir sėdmenims

Nebūtinai — intensyvios treniruotės su svoriais yra labai geras būdas atsikratyti nereikalingų kilogramų. Žinoma, tik treniruočių tam neužtenka — reikia pradėti nuo mitybos.

kūno lieknų namų patarimai

Tinkamai suderinus mitybą ir pasirinkus gerai suderintas, intensyvias treniruotes su svoriais, galima efektyviai atsikratyti viršsvorio ir išryškinti kūno linijas. Bet koks sportas yra pavojingas, kai sportuojama netaisyklingai. Dažnas, prisiklausęs skirtingos ir ne visada teisingos informacijos, prisižiūrėjęs netaisyklingai sportuojančių žmonių vaizdo įrašų, užuot pasitarę su treneriu, bando tai pakartoti.

O teisingai atliekami pratimai su svoriais yra labai naudingi.

Jums gali patikti

Ir raumenims, ir savijautai. Nustojus sportuoti didžiausia ir dažniausiai pasitaikanti klaida yra netaisyklinga mityba.

  • Deginti riebalus 8 savaites
  • 10 natūraliai lieknų žmonių paslapčių - DELFI Gyvenimas

Aktyviai sportuojant, valgome daug, tačiau ir labai daug kalorijų sudeginame. Nustojus sportuoti dažniausiai tiek kalorijų nebesudeginame, tas jų perteklius kaupiasi. Vis dėlto pasirinkus taisyklingą mitybą ir laisvalaikį leidžiant aktyviau nei įprastai, galima to išvengti.

perez hilton numesti svorio

Sportiškas atletiškas ir lieknas neraumeningas kūnas yra du skirtingi dalykai, kuriuose derėtų atskirti. Klaidinga manyti, kad kardio antsvorio ir norite numesti svorio formuoja atletišką kūną — taip, jos padeda sulieknėti, atsikratyti riebalų, tačiau sportišką kūną galima turėti tik suderinus savo mitybą bei kūno lieknų namų patarimai pasirinkus treniruotes ar jas suderinus tarpusavyje.

kur pirmiausia prarandu riebalus