Kūno riebalų deginimo norma, Pirmas etapas: MOBILIZACIJA


Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - termomatika.lt

LT Select Page Pirmiausia, reikia suprasti kaip deginami riebalai. Norint sumažinti sėdmenis ir šlaunis, reikia suderinti: treniruotes, dietą ir masažą. Pagrindinė dietos užduotis — sudeginti riebalus.

eiti tinka lieknėjimo kava

Tai reiškia, kad reikia ištraukti kūno riebalų deginimo norma riebalus iš riebalų depo ir sudeginti paversti į energiją. Šiame etape pagrindinį vaidmenį vaidina fermentai lipazės.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Nuo lipazių aktyvumo priklauso, kaip greitai riebalai bus mobilizuojami. Vadinasi, kuo aktyvesnės lipazės, tuo greičiau mobilizuojami riebalai ir turėsime ką deginti. Tačiau vieni hormonai slopina lipazių aktyvumą, o kiti aktyvina. Insulinas — visada slopina lipazių aktyvumą.

Riebalų deginimo programa vyrams

Suvalgius maisto turinčio daug angliavandenių ir net baltymų, lipazių aktyvumas ženkliai sumažėja. Vadinasi, jei treniruotės metu gersi aminorūgštis ar bet kokį kokteilį, riebalų mobilizacija sulėtės. Daryk pertraukas tarp valgymų.

  1. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  2. Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  3. Riebalų Deginimo Sistema tai kelias į liekną, sveiką ir energingą kūną.
  4. Iš būtinų riebalų formuojasi dalis ląstelių membranos, smegenų audinys, nervų apvalkalai, kaulų čiulpai, taip pat tai riebalai, kurie supa svarbiausius vidaus organus, taip juos apsaugodami.

Tačiau ne tik insulinas sumažina lipazių aktyvumą. Riebus maistas, taip pat slopina lipazių aktyvumą. Organizmas nesistengs mobilizuoti riebalus iš riebalų depo, kai jų suvalgai per daug.

Žinok, kad didžioji dalis suvalgytų riebalų, lengvai patenka į riebalinį audinį. Neviršyk savo racione riebalų kiekio.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Atkreipk dėmesį, kad sveiki riebalai — tai taip pat riebalai ir turi 9 kcal. Apibendrinant: lipazių aktyvumą sumažina insulinas, riebalai ir kalorijų perteklius. Apskaičiuok kiek tiksliai tau reikia suvartoti kalorijų, kad kristų svoris. Spausk čia. Tiesiogiai lipazes aktyvina — adrenalinas, todėl geriant kavą, turinčią kofeino, ar vartojant papildus su kofeinu, sukeliamas ilgalaikis ir ryškus laisvųjų riebalų rūgščių kiekio padidėjimas kraujo plazmoje Biochemija, Tačiau, jei gersi kavą su pyragėliu, tai insulinas laimės!

karščio bangos padeda numesti svorio nhs sveiko svorio metimo norma

Riebalų mobilizaciją ženkliai sulėtinsi. Moterų apatinė kūno dalis genetiškai turi daugiau alfa-2 receptorių, kurie nejautrūs adrenalinui ir labai jautrūs insulinui.

Tai dar viena priežastis, kodėl deginti riebalus apatinėje kūno dalyje žymiai sunkiau.

ej praranda svorį lauko ledo ritulys svorio metimui

Alfa-2 receptorių aktyvumą didina skydliaukės hormonai. Hipotireozė sulėtina riebalų deginimą apatinėje kūno dalyje. Jei norėdama sulieknėti, kūno riebalų deginimo norma angliavandenių vartojimą, skydliaukės hormonų dar sumažės.

kūno riebalų deginimo norma svorio netekimas riebalų kilimėlis

Šiame etape pagrindinis vaidmuo tenka kraujotakos aktyvumui. Tačiau nereikia pamiršti, jei tavo kraujyje mažai albumino, mobilizuotus riebalus niekas nenuneš į audinius.

Jie grįš atgal į riebalų depo. Todėl tavo dietoje turi būti pakankamai baltymų.

sudėtis deginti riebalus

Moterų kraujotaka lėčiausia apatinėje kūno dalyje, ypač šlaunyse, todėl kandiklis numesti svorio kaupti, lengviau nei deginti. Jei tavo darbas sėdimas ir gyvenimo būdas pasyvus, papildai su kofeinu nepadės. Jei geri maisto papildus su kofeinu, turi judėti. Ką daryti: kraujotaką aktyvina sportas, plaukimas, pirtis ir masažas!

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Tam reikalingas pernešėjas — karnitinas. Karnitino organizmas dažniausiai pasigamina pakankamai. Jei nori suaktyvinti riebalų pernašą per ląstelių membranas, treniruotės metu, vartok maisto papildą su karnitinu.

kūno riebalų deginimo norma numesti svorio tumblr patarimai

Nepraleisk nė vieno riebalų deginimo etapo ir kūno riebalų deginimo norma trokštamu rezultatu.