Liekna apatinė nugaros dalis, Susijusios ligos


Apie mus Tinklaraštis Nugaros skausmas — galimos priežastys ir profilaktika Nugaros skausmas — galimos priežastys ir profilaktika Nugaros skausmas, tai turbūt beveik kiekvienam aktuali tema.

Spausdinti Kaip būtų liekna apatinė nugaros dalis, nugaros skausmą pažįsta kiekvienas. Nuo nugaros skausmų kenčia mažamečiai, suaugę ir senyvi žmonės.

Vieniems nemalonų jausmą nugaros srityje gali išprovokuoti netaisyklinga laikysena, sėdėsena, per didelis fizinis krūvis, kitiems - kur kas rimtesni pažeidimai ir ligos.

Dešimt svarbiausių faktų apie nugaros skausmą

Valanda po valandos smulkios ir dažniausiai nejaučiamos nugaros audinių traumos kaupiasi, kol virsta nepakeliamu skausmu. Tada reikia kreiptis į medikus. Mes jums siūlome užbėkti ligoninės palatoms, vaistams ir skausmui už akių - kasdien atlikite šiuos nugaros tempimo pratimus. Tiesiog visa šeima, vienas kito prižiūrimi ypatingai prižiūrėti turi būti mažamečiai darykite nesudėtingus pratimukus ir būkite sveiki!

Teigiamų rezultatų nepajausite iškart, tam reikės laiko.

jhud svorio metimas

Kaip sakoma - "lašas po lašo ir akmenį pratašo. Temkite švelniai ir nestipriai, tartum įtempimą galėtumėte išlaikyti ilgą laiką.

Ar sporto salė yra namuose? Nesunku!

Jeigu jaučiate skausmą - sumažinkite tempimo amplitudę. Jeigu skausmas nesiliauja - nedelsiant sustokite, pabandysite kitą kartą arba kreipkitės į šeimos daktarą. Pratimas ištempiantis pečius ir rankas Liekna apatinė nugaros dalis ranką delnu aukštyn ištieskite virš galvos, šalia ausies.

Atlikite 12 keltuvų 3 komplektuose. Priekinis pečių pakėlimas I. Paimkite štangos ilgį tiesia rankena ir pakelkite priešais save.

Kitą ranką delnu žemyn ištieskite prie šono. Temkite rankas priešingomis kryptimis.

liekna apatinė nugaros dalis juodųjų serbentų priedas svorio netekimui

Išlaikykite tempimą ~10 s. Kartokite pratimą į abi puses po 3 kartus. Neišrieskite nugaros, ji turi likti ant grindų!

Pagrindiniai pratimai nugaros masei įgyti. Kuo jie panašūs?

Pratimas ištempiantis viršutinę nugaros dalį ir kaklą Sunerkite pirštus už galvos ir po truptį traukite galvą į priekį, kol pajusite švelnų tempimą.

Išlaikykite tempimą ~5 s.

lauko svorio metimas

Kartokite pratimą 3 kartus. Pratimas ištempiantis krūtine ir atpalaiduojantis viršutinę nugaros dalį Sunerkite pirštus už galvos ties ausimis ir traukite mentis vieną prie kitos, kol pajusite švelnų tempimą.

Nugaros skausmas!

Pratimas ištempiantis apatinę nugaros dalį, klubus, pakinklius Abiem rankomis po truputį traukite kelią link krūtinės, kol pajusite malonų tempimą. Išlaikykite tempimą ~30 s.

Sekite mus:

Kartokite pratimą abiem kojom po 3 kartus. Pratimas ištempiantis apatinę nugaros dalį, klubus ir kojas Pirštus sunerkite už galvos, kelius sulenkite, kairę koją perkelkite per dešinį kelią.

Kaire koja stumkite dešinį kelią prie žemės, kol klubų šonuose ir juosmenyje pajusite švelnų tempimą. Kartokite pratimą abiem kojom po 3 kartus. Pratimas ištempiantis apatinę nugaros dalį ir klubų šonus Sulenkite kairį kelį ir ištieskite kairiąją ranką tiesiai į šoną. Dešine ranka traukite kairį kelį į dešinę pusę, tuo pačiu metu pasukite galvą kairiosios rankos link.

termomatika.lt - Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti

Išlaikykite tempimą ~ 20 s. Neatitraukite nuo žemės pečių.

Vėžys — liga staigmena.

Pėdos ir čiurnos turi būti atpalaiduotos. Pratimas ištempiantis apatinę nugaros dalį ir kirkšnis Turite sėdėti, padus suglausti, rankomis laikyti už kojų pirštų.

Nugaros skausmas – galimos priežastys ir profilaktika | Pasiutus Lapė

Po truputį lenkitės per klubus į priekį, kol pajusite nedidelį tempimą. Išlaikykite tempimą ~15 s.

sočiųjų riebalų svorio metimas svorio netekimas 53

Nespyrokliuokite ir nesusilenkite į "klaustuką". Pratimas ištempiantis apatinę nugaros dalį, klubų šonus ir pakinklius Kairę koją ištieskite į priekį, dešinę koją perkelkite už kairės kojos kelio.

Netikėti vėžio simptomai, kurių labai svarbu nepraleisti

Dešinį kelį traukite priešingo peties link. Išlaikykite tempimą ~ 20 s. Pratimas ištempiantis šlaunų priekį ir apatinę nugaros dalį Vieną koją stumkite į priekį, kol jos kelias atsidurs tiesiai virš čiurnos. Ištiestosios kojos kelį atremkite į žemę.

Tiesiosios kojos šlaunimi spauskite žemyn, kol pajusite švelnų tempimą.

Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti

Pratimas ištempiantis vidurinę nugaros dalį Stovėkite šiek tiek sulenkę kelius, rankas uždėkite ant klubų. Sukite liemenį į šoną, kol pajusite švelnų tempimą. Kartokite pratimą į abi puses po 3 kartus. Laisvalaikio gido anonsas.