Nepaprastas svorio metimas. NAUJAUSI KOMENTARAI


Visgi, tikriausiai jau girdėjai, jog geriau atsikratyti svorio lėtai ir stabiliai.

  • Spausdinti Svorio metimas: mitai ir tikrovė Shutterstock nuotr.
  • Svorio netekimas vėlyvosios stadijos alzhaimeriu
  • Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas | termomatika.lt
  • Nuoroda nukopijuota aA Į ką reikia atkreipti didesnį dėmesį — sportą ar mitybą - norint atsikratyti lašinukų ant pilvų?
  • Tačiau dietinis maistas dažniausiai nekelia nei sotumo jausmo, nei pasitenkinimo valgant.
  • Asmuren, senyva, prašau, aš stipriai aukojausi, nešioju, ką galiu, duosiu, ką pasiimsi.

Todėl, jog remiantis daugeliu mokslinių tyrimų, lėtai svorio atsikratę žmonės įprastai žymiai dažniau išlaiko ilgalaikį rezultatą. Be to, lėtas bei stabilus svorio atsikratymas susijęs su mažesnėmis rizikomis sveikatai 1 ,  2 ,  3.

Svorio metimas: mitai ir tikrovė

Vis dėlto, remiantis keliais pastaraisiais moksliniais tyrimais, greitas svorio metimas gali būti toks pats efektyvus ir saugus kaip ir lėtas svorio metimas 4 ,  5. Skaityk straipsnį nepaprastas svorio metimas pabaigos ir sužinosi atsakymą į klausimą. Straipsnyje pateiksiu daug mokslu patvirtintos informacijos ir išsklaidysiu visas abejones.

Pasak daugelio ekspertų, atsikratyti 0,9 kg svorio per savaitę yra sveika ir saugu 1 ,  2 ,  gerai numesti svorio. Didesnis nei 0,9 kg kassavaitinis svorio atsikratymas yra laikomas per greitas bei galintis sukelti įvairias sveikatos problemas 4 ,  6 ,  7 ,  8 : Raumenų masės praradimą Maistinių medžiagų nepakankamumą Medžiagų apykaitos greičio sumažėjimą Siekdami greitai numesti svorio, žmonės įprastai stengiasi daug treniruotis ir maitintis pagal žemo kaloringumo mažiau nei kalorijų per dieną mitybos planą.

Atsitinka ir taip, jog žmonės renkasi nepaprastas svorio metimas kalorijų suvartojimą vietoje sporto, kadangi mitybos pagalba atsikratyti svorio yra lengviau 9.

Related Posts

Jeigu nepaprastas nepaprastas svorio metimas metimas pradedi mesti svorį pagal naują treniruočių programos ar mitybos planą, pirmomis savaitėmis gali atsikratyti ir daugiau nei 0,9 kg.

Greitesnis svorio atsikratymas pradžioje yra visiškai normalus. Štai paaiškinimas: kuomet suvartoji mažiau kalorijų nei jų reikia organizmui, pastarasis pradeda naudoti energijos atsargas, vadinamas glikogenu. Glikogenas yra surištas su vandeniu, tad kuomet naudoji glikogeno atsargas, tavo organizmas tuo pačiu atsikrato ir vandens  10 ,  Būtent dėl šios priežasties pirmomis savaitėmis gali susidurti su greitu svorio atsikratymu.

nepaprastas svorio metimas

Kuomet tavo organizmas išnaudoja glikogeno atsargas, svorio metimo tempas turėtų stabilizuotis iki 0,9 kg per savaitę. Reziumė: anot ekspertų, 0,9 kg svorio atsikratymas per nepaprastas svorio metimas yra sveikas ir saugus, tuo tarpu didesnis nei 0,9 kg svorio atsikratymas laikomas per greitu.

Nuorodos kopijavimas

Visgi, laikantis mitybos plano bei treniruočių režimo, per pirmąją savaitę gali atsikratyti ir daugiau svorio — tai visiškai normalu. Greitas svorio atsikratymas — tai tik pusė darbo.

  • Geriausi kvapai svorio metimui
  • 10 pavojingiausių produktų lieknėjimui - DELFI Gyvenimas
  • Žinoma, jei jūs mėgstate kurį nors iš šių produktų ir retsykiais suvalgysite nedidelę jų porciją, neatsitiks nieko blogo — tai kaip ir bet kuris kitas greito vartojimo maistaskuris gali pakenkti jūsų svorio metimo pastangoms.

Tikras iššūkis — išlaikyti sumažėjusį svorį ilgalaikėje perspektyvoje. Daugumai trumpalaikio mitybos plano besilaikančių žmonių dietos metu atsikratyti kilogramai sugrįžta — po metų laiko jie nepaprastas svorio metimas pusę numesto svorio.

nepaprastas svorio metimas

Dar blogiau, jog po metų sugrįžta visas dietos metu atsikratytas svoris 12 ,  13 ,  Sužinok daugiau:  3 aspektai ir 5 efektyvūs pratimai sporto klubo naujokams Būtent todėl specialistai siūlo atsikratyti svorio lėtu, bet stabiliu tempu.

Dauguma mokslinių tyrimų patvirtina, jog lėtai, bet stabiliai svorio atsikratantys žmonės žymiai dažniau išlaiko sumažėjusį svorį ir ilgalaikėje perspektyvoje 15 ,  16 ,  Be to, sprendimas lėtai, bet stabiliai mesti svorį įprastai padeda įgyti sveikų mitybos įpročių, pavyzdžiui gausesnio vaisių ir daržovių suvartojimo ar cukraus turinčių vaisvandenių atsisakymo.

Būtent tokie įpročiai prisideda prie ilgalaikio rezultato 18 ,  19 ,  20 ,  Vis dėlto, remiantis keliais nepaprastas svorio metimas tyrimais, greitas svorio atsikratymas gali būti toks pats efektyvus kaip ir lėtas svorio metimas, net ir ilgalaikėje perspektyvoje 4 ,  5.

Norite sulieknėti?

Štai vieno tyrimu metu, žmonės 12 savaičių maitinosi pagal greitam svorio atsikratymui sukurtą nepaprastas svorio metimas planą, tuo tarpu 97 žmonės 36 savaites vadovavosi lėtam, bet stabiliam svorio metimui sukurtu mitybos planu.

Tai reiškia, jog galiausiai abu mitybos planai buvo vienodai efektyvūs Greito svorio metimo grupės tiriamuosius prižiūrėjo gydytojai bei dietologai, tiek svorio metimo, tiek jo palaikymo fazėse.

  1. " Она вспомнила, что, когда Кэндзи был еще жив и мальчики только начинали ходить, Галилей постоянно падал и натыкался на предметы.
  2. Svorio netekimas 50 metų moteris
  3. Maksimaliai padidinti svorio metimą prieš sveriant
  4. Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti
  5. 15 geriausių maisto produktų lieknėjimui | Skinology
  6. Dienos svorio metimo teiginiai

Be to, gydytojai bei dietologai stengiasi sumažinti galimą sveikatos riziką, kurią gali sukelti mažesnis kalorijų suvartojimas.

Dažniausiai pasitaikančios rizikos — tai raumenų praradimas, maistinių medžiagų trūkumas bei tulžies akmenys.

nepaprastas svorio metimas svorio netekimas is rae

Savo žiniomis besivadovaudami ir individualiai svorio atsikratyti bandantys žmonės įprastai susiduria su didesnėmis rizikomis sveikatai. Taigi, labiau tikėtina, jog geresnių rezultatų ilgalaikėje perspektyvoje pasieksi, jeigu atsikratysi svorio lėtai, bet stabiliai.

Tokia taktika turėtų padėti išugdyti sveikus mitybos įpročius, kurie padės išlaikyti žemesnį svorį ir nepaprastas svorio metimas.

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

Mesti svorį lėtai, bet stabiliai yra saugiau, ypač jeigu neturi specialistų priežiūros. Reziumė: įvairūs moksliniai tyrimai patvirtina, jog laipsniškas svorio atsikratymas labiau susijęs su ilgalaike sėkme.

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI?

Tokia taktika padeda išugdyti sveikus mitybos įpročius bei tiesiog yra sveikesnė. Greitam svorio atsikratymui įprastai reikalingos mažai kalorijų ir maistinių medžiagų turinčios dietos.

padės t3 numesti svorio

Pastarosios susijusios su įvairių sveikatos problemų rizika, ypač jeigu vadovaujiesi tokia dieta ilgą laiką. Nepaprastas svorio metimas žemo kaloringumo mitybos planas gali padėti atsikratyti svorio greitai, didžiąją tą svorio dalį dažnai sudaro raumenys ir vanduo 4 ,  Štai vieno tyrimo metu, mokslininkai egzaminavo 25 labai žemo kaloringumo dieta besivadovaujančius žmones — pastarieji 5 halloumi svorio netekimas kasdien suvartodavo tik po kalorijų.

numesti svorio teiginius

Kitą tiriamųjų grupė — 22 žmonės, kurie 12 savaičių kasdien nepaprastas svorio metimas po kalorijų. Sužinok daugiau:  Kovos menai: 5 efektyviausi papildai Pasibaigus tyrimui, mokslininkai pastebėjo, jog abiejų grupių tiriamieji pasiekė panašių svorio atsikratymo rezultatų.

Svorio metimas: mitai ir tikrovė | termomatika.lt

Visgi, kalorijų dietos besivadovavę tiriamieji prarado net 6 KARTUS daugiau raumenų, lyginant su kalorijas vartojusios grupės tiriamaisiais 4. Būtent metabolizmo greitis nusako kiek kalorijų sudegini kiekvieną dieną. Štai pagrindinės priežastys, dėl kurių metabolizmas žemo kaloringumo dietos metu lėtėja 27 ,  28 : Sumažėjusi raumeninė masė Metabolizmo greitį reguliuojančių hormonų, pavyzdžiui skydliaukės hormonų, sumažėjimas Blogiausia nepaprastas svorio metimas, jog nustojus laikytis dietos, sulėtėjęs metabolizmas gali niekur nedingti 6.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Taip yra todėl, jog vadovaujantis žemo kaloringumo dieta yra sunku suvartoti užtektinai svarbių maistinių medžiagų — geležies, folio rūgšties bei vitamino B Žemiau išvardintos maistinių medžiagų nepakankamumo pasekmės: Plaukų slinkimas: kuomet suvartoji per mažai kalorijų, tavo organizmas negauna pakankamai nepaprastas svorio metimas augimui reikalingų maistinių medžiagų — atitinkamai gali susidurti su plaukų slinkimu 29 ,  Didelis nuovargis: vadovaujantis žemo kaloringumo dieta sunku suvartoti pakankamai geležies, folio rūgšties ir vitamino B12 — būtent šių maistinių medžiagų trūkumas gali sukelti didelį nuovargį bei mažakraujystę 31 ,  Silpna imuninė funkcija: nepakankamas kalorijų ir maistinių medžiagų suvartojimas gali susilpninti tavo imuninę sistemą bei padidinti įvairių infekcijų riziką 33 ,  Silpni ir trapūs kaulai:  vitamino Dkalcio ir fosforo trūkumo mityboje pasekmė nepaprastas svorio metimas ,  Tulžies akmenys gali tapti skaudžia per greito svorio metimo pasekme 8 ,  38 ,  Įprastai tulžis išleidžia riebų maistą skaidančias sultis.

Jeigu valgai nepakankamai maisto, tulžiai tų sulčių išleisti ir nereikia Tai yra puikios sąlygos tulžies akmenų susiformavimui.

Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio? Tai klausimas, kurį sau užduoda daugelis norinčiųjų sulieknėti. Didžiosios Britanijos sveikatos tarnybos lieknėjimo ekspertė atskleidė penkias klaidas, kurios gali būti to priežastis, rašoma dailystar. Svorio metimas nuotr.

Tulžies akmenys susiformuoja tuomet, kai tulžies išleidžiamose sultyse esančios nepanaudojamos medžiagos turi laiko susijungti į akmenis. Tulžies akmenys gali užkišti tulžies lataką bei sukelti tulžies pūslės uždegimą. Pastarasis gali sukelti didelį skausmą ir skrandžio veiklos sutrikimą