Numesti svorio virš 50 metų


Pagrindinės mitybos taisyklės klimakteriniu periodu Sulaukus menopauzės labai svarbu valgyti kuo įvairesnį maistą, kad organizmas gautų visų jam būtinų elementų.

Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A. Horton, iš tikrųjų šeštą ir septintą dešimtį skaičiuojančios moterys per metus priauga vidutiniškai 0,7 kilogramo. Taip yra dėl to, kad menopauzės metu sumažėjęs estrogenų kiekis gali pakeisti leptino ir grelino — šie hormonai atsakingi už alkio kontrolę — pusiausvyrą ir padidinti apetitą. Skydliaukės problemos, stresas, miego sutrikimai ir tam tikri medikamentai taip pat gali prisidėti prie svorio augimo.

Moterų racione paprastai nepakanka geležies ir kalcio. Vartokite daugiau kalcio turinčių produktų. Per dieną reikėtų pieno produktų porcijų — tai geras kacio šaltinis.

Taip pat kalcio galima gauti su brokoliais, ankštinėmis kultūromis, konservuota lašiša, sardinėmis. Vyresnėms nei 50 metų moterims per dieną reikėtų gauti po mg kalcio. Vartokite daugiau geležies per dieną rekomenduojama suvalgyti po 3 porcijas geležies turinčių produktų.

Dabar ateina metas pritaikyti per visą gyvenimą sukauptą išmintį, pasirūpinti savo sveikata ir bendra savijauta. Labai svarbu reguliariai tikrintis sveikatą. Be to, labai svarbu sportas ir sveika mityba.

Geriausia valgyti neriebią raudoną mėsą, paukštieną, kiaušinius, žalios spalvos daržoves, riešutus, pilno grūdo produktus. Rekomenduojama geležies norma per dieną menopauzės metu — 8 mg. Daugiau ląstelienos.

Išgirdusi mano atsiprašymą, erių moteris nusijuokia. Kai bus 50 metų, tada galėsit kalbėti.

Valgykite pilno grūdo duoną, dribsnius, kietagrūdžių kviečių makaronus,  šviežius vaisius ir daržoves. Daugumai vyresnio amžiaus moterų per dieną reikia apie 20 g numesti svorio virš 50 metų. Valgykite vaisius ir daržoves.

kiek riebalų sudeginama per savaitę

Kasdien į savo meniu įtraukite nuo 2 iki 4 porcijų vaisių ir porcijas daržovių. Skaitykite etiketes.

Nuorodos kopijavimas

Rinkitės tuos produktus, kurie yra naudingesni, sveikesni. Gerkite daug vandens. Neįmanoma tiksliai pasakyti, kiek vandens jums reikia išgerti per dieną — tai priklauso nuo daugelio veiksnių jūsų mitybos, suvalgyto maisto kiekio, klimato, jūsų gyvenimo būdo ir t.

Paprastai 8 stiklinės vandens per dieną daugumai žmonių laikoma norma.

numesti svorio 60 metų amžiaus svorio metimas bengalų kalba

Palaikykite normalų kūno svorį. Jeigu turite antsvorio — atsikratykite jo.

numesti svorio virš 50 metų

Tą galima padaryti sumažinus porcijas ir atsisakius riebaus maisto atsisakyti pusryčių, pietų arba vakarienės nereikia! Mažiau riebaus maisto.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Sotieji riebalai didina cholesterolio lygį kraujyje ir širdies bei kraujagyslių ligų riziką. Sočiųjų riebalų šaltiniai: riebi mėsa, nenugriebtas pienas, sūris ir kt.

Skorpionas numesti svorio

Taip pat cholesterolio lygį didina ir hidrinti riebalai, todėl jais taip pat nederėtų piktnaudžiauti jų yra aliejuose, margarine, keptuose produktuose.

Mažiau cukraus ir druskos.

vyrai praranda svorio gyvenimo būdą gpp dėl riebalų nuostolių

Nepiktnaudžiaukite ir rūkytais gaminiais. Venkite alkoholinių gėrimų. Moterims leidžiama išgerti ne daugiau kaip vieną porciją per dieną numesti svorio virš 50 metų net mažiau.