Nuostolingi riebūs gėrimai, Kaip detoksikuoti organizmą namuose?


nuostolingi riebūs gėrimai

Vienas dažniausiai kylančių klausimų pradedantiesiems — ar prieš ir po galima valgyti mėsą bei jos produktus, taip pat, kokią įtaką mėsa daro sportuojančiojo kūnui. Sertifikuotas mitybos specialistas Gediminas Čižauskas sako, kad sportuojant mėsos, ypač daug baltymų turinčios vištienos, atsisakyti tikrai nereikėtų tiems, kurie valgo mėsos produktus, tačiau būtina atkreipti dėmesį į kelias pagrindines mitybos taisykles.

Vis dėlto, vien jos gerai savijautai ir puikiems sporto rezultatams nepakanka, — teigia G.

Sportuojantiems baltymai būtini, tačiau persistengti nereikėtų

Baltymų ir amino rūgščių poreikis ypač išauga po treniruotės, taip yra todėl, kad sportuodamas žmogus intensyviai naudoja raumenis, sudarytus iš baltymų. Po treniruotės rekomenduočiau rinktis greičiausiai organizmo pasisavinamus ir biologiškai vertingiausius baltymus, kad greičiau prasidėtų organizmo atsistatymo procesas. Gyvūniniai riebalai žmogui yra nereikalingi ir netgi nerekomenduotini, nes trukdo siekti gerų sporto rezultatų.

Patartina rinktis liesą mėsą — vištienos ar kalakutienos krūtinėlę be odos.

ŠILUTĖS IR PAGĖGIŲ KRAŠTO LAIKRAŠČIO INTERNETO SVETAINĖ

Jautiena bei kita, jėgų suteikiančios medžiagos kreatino turinti, raudona mėsa taip pat tinka, tačiau ja piktnaudžiauti negalima — mitybos specialistai pataria raudoną mėsą valgyti ne dažniau nei kartus per savaitę. Valgymo laikas. Sportuojant svarbu nejausti apsunkimo, tačiau gurgiantis pilvas irgi ne išeitis — alkio jausmas verčia blaškytis, galvoti apie sultingą kepsnį, o ne rezultatus, be to, nepavalgęs žmogus gali nuostolingi riebūs gėrimai nusilpęs.

nuostolingi riebūs gėrimai

Taip organizmas tik dar labiau alinamas. Mėsą, kaip ir kitus maisto produktus, galima valgyti likus bent min. Mitybos specialistai pataria iki sporto likus 1,5 val. Treniruotės metu valgyti nereikėtų, nebent tai būtų specialūs, sportuojantiems skirti gėrimai ar amino rūgštys.

Per riebus misinys (351 psl.) (17719)

Po treniruotės modafinilo riebalų degintojas valgyti beveik iš karto, kad kūnas atgautų naudingiausias medžiagas.

Paruošimo būdas. Net ir pačioje liesiausioje mėsoje, tokioje kaip vištiena, pasitaiko vienas-kitas akimi matomas riebaliukas — visus juos prieš terminį apdorojimą reikėtų pašalinti. Taip pat pašalinti reikėtų ir odelę nuo vištienos ar kalakutienos — būtent odelėje kaupiasi daugiausia kalorijų.

dxn riebalų nuostoliai

Kepant mėsą keptuvėje, reikėtų stengtis pilti kuo mažiau aliejaus — pakanka vos vieno valgomo šaukšto, kad maistas neprisviltų ir neįsigertų.

Nuostolingi riebūs gėrimai reikėtų ir riebių marinatų, ypač majonezo, kuris įsigeria į mėsą ir prideda dar daugiau kalorijų.

nuostolingi riebūs gėrimai

Geriausia, pasak specialistų, mėsą virti ar troškinti garuose, nes tokiu būdu nėra tiesioginio kontakto su riebalais. Didelę klaidą, pasak mitybos specialistų, daro tie, kurie pasirenka netinkamą garnyrą.

asmens riebalų nuostoliai Regal svorio netekimas

Jeigu prie virtos vištienos krūtinėlės pasirinksite bulvių ar makaronų garnyrą, sportuojančiam žmogui jis naudos nesuteiks. Reikėtų rinktis garuose virtas arba šviežias daržoves, ypač tinka nemažą baltymų kiekį turintys ankštiniai produktai. Jeigu norisi padažo, reikėtų rinktis namuose gamintą, nekaloringą padažą, tačiau kiekis taip pat turėtų būti nedidelis.

  • Riebalų ponia svorio netekimas
  • Nors avokadas savo tekstūra gali priminti sviestą, visgi jis yra nepalyginti sveikesnė alternatyva, kurią spėjo pamėgti ir mūsų tautiečiai.
  • Avokadas: kaip nokinti ir ką iš jo gaminti? Trys itin paprasti receptai | Pamarys
  • Per riebus misinys ( psl.) - Paieška | Forumas | termomatika.lt

Vis dėlto, G. Čižauskas pataria nepersistengti bevalgant daug baltymų turinčių produktų — per didelis baltymų kiekis apkrauna kepenis ir skrandį, todėl sportuoti tampa nuostolingi riebūs gėrimai ir tai gali kenkti sveikatai. Be to, baltymų perteklius yra paverčiamas riebalais, kurie kaupiasi organizme.

Suaugusiems rekomenduojamas kiekis — iki 35 proc.

nuostolingi riebūs gėrimai oksandrolonas padeda numesti svorio

Tikslus reikalingas baltymų kiekis skiriasi priklausomai nuo lyties ir svorio. Maistas ne tik numalšina alkio jausmą, bet ir padeda palaikyti energiją, aprūpina organizmą gyvybę palaikančiomis medžiagomis, todėl itin svarbu pasirinkti, ką ir kada valgyti.

S2Ep75-White Fungus Herbal Soup 雪耳湯

Tik sureguliavus mitybą ir nepiktnaudžiaujant vengtinais maisto produktais ar patiekalais galima tikėtis puikaus rezultato sportuojant ar metant svorį.