Riebalų nuostoliai per kaklelį. Kaip sumažinti pilvo riebalus? | Stiliai gyvenime


riebalų nuostoliai per kaklelį

Standartinė publikacija Omega-3 polinesočiosios riebiosios rūgštys — ypač eikozapenteno riebalų rūgštis EPRgali būti naudingos žmonėms, sergantiems tam tikrų rūšių vėžiu, rodo naujausi laboratoriniai tyrimai, suteikę duomenų, kad riebiosios rūgštys gali sunaikinti vėžines ląsteles. Laboratoriniais tyrimais buvo siekiama nustatyti omega-3 rūgščių poveikį vėžinėms ląstelėms.

Pagrindinis Informacija apie sveikatą Ar daug riebalų galite valgyti sūrį laikydamiesi dietos? Ar daug riebalų galite valgyti sūrį laikydamiesi dietos?

Londono Karalienės Marijos universiteto mokslininkų grupė susikoncentravo į tam tikrą vėžio rūšį, būtent į plokščiųjų ląstelių karcinomą, kuri dažniausiai sukelia odos vėžį. Tačiau ši liga gali taip pat atsirasti virškinamajame trakte, plaučiuose ir kituose riebalų nuostoliai per kaklelį.

riebalų nuostoliai per kaklelį kaip mesti svorį geriant gėrimą

Mokslininkai nustatė, kad omega-3 rūgštys, ypač EPR, ankstyvose ir vėlyvose plokščiųjų ląstelių karcinomos sukelto burnos ir odos vėžio stadijose selektyviai užblokuoja sergančių ląstelių augimą ir jas nužudo.

Mokslininkai pažymi, kad tyrimuose omega-3 riebalų rūgštys naudotos tokiais kiekiais, kurie neturėjo poveikio sveikoms ląstelėms, tačiau sunaikino sergančias. Pasak jų, tie žmonės, kurie priklauso rizikos grupei pirmąkart arba pakartotinai susirgti šių formų vėžiu, gali turėti naudos iš omega-3 rūgščių.

ar kava padeda mesti svorį

Jie pažymi, kad plokščiųjų ląstelių karcinoma yra viena dažniausių odos vėžio formų, o burnos plokščiųjų ląstelių karcinoma apskritai yra šešta pagal dažnį vėžio forma pasaulyje.

Pastarasis vėžys yra ypač sunki liga, jos gydymas labai brangus.

Mokslininkai laboratorijoje augino įvairias tiek sveikų, tiek vėžinių ląstelių kultūras ir jas talpindavo į riebalų rūgščių terpę. Nustatyta, kad vėžinėms ląstelėms poveikį darė abi omega-3 sudėtyje esančios polinesočiosios ilgos grandinės rūgštys - eikozapenteno EPR ir riebalų nuostoliai per kaklelį DHR riebalų rūgštys.

Komentuoti:

Tačiau mokslininkai gavo duomenų, kad net ir nedideli EPR kiekiai ypač veiksmingai nuslopino vėžinių ląstelių vystymąsi. Mokslininkai pripažįsta buvę nustebinti, kad vėžines ląsteles žuvo nuo pernelyg didelio pagrindinio augimo faktoriaus epiderminio augimo faktoriaus stimuliavimo.

Pasak jų, iki šiol apie tokį omega-3 rūgščių veikimo mechanizmą nebuvo žinoma. Specialistai mano, kad per parą žmogui reikia gauti apie 1—2,5 gramo omega-3 riebalų rūgščių.

svorio metimas ir nuovargis

Pagrindiniai su maistu gaunamų omega-3 riebalų šaltiniai yra riebi jūros žuvis Atlanto silkė, skumbrė, lašišataip pat kaimiški kiaušiniai, mėsa, kai kurių rūšių aliejus ir riešutai, šparaginės pupelės, petražolės, krapai, kalendra. Verta skaityti!

Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas. Norėdami tai padaryti, jums reikės: maisto įvyniojimas; 1 šaukštas kavos kavos tirščiai ; 1 šaukšto jūros druskos; 1—2 šaukšteliai bet kokio kosmetinio ar maistinio aliejaus; lašai apelsinų aliejaus.