Svorio netekimas kaip


Kodėl taip atsitinka? Nejaugi visos dietos yra neveiksmingos, o sulieknėti ir, svabiausia, išlaikyti pageidaujamą svorį yra misija neįmanoma? Visai ne. Daugeliu atveju nesėkmę metant svorį lemia pagrindinių taisyklių neišmanymas bei klaidos. Jeigu jūsų tikslas — veiksmingas svorio netekimas ir jo išlaikymas, pasidomėkite, ką svorio netekimas kaip žinoti. Toks metodas iš pradžių duos stulbinančių rezultatų, bet vėliau, kai jūsų organizmui padės trūkti maistinių medžiagų, jis pradės kaupti riebalų atsargas.

Be to, vargu, ar su tokiu skurdžiu racionu galima ilgai ištempti, o tai reiškia, kad prarastas svoris netrukus grįš ir, tikėtina, sušlubuos sveikata.

Dietologai rekomenduoja neatsisakyti savo mėgstamų produktų, o pakeisti juos panašiais, bet mažiau kalorijų turinčiais produktais.

Pavyzdžiui, vietoje kiaulienos valgykite liesą veršieną ar vištieną, vietoje riebaus jogurto — neriebų, o vietoje bandelės  — skrebutį su daržovėmis ir pan. Rinktis tikrai yra iš ko. Principas paprastas: jeigu jūs išeikvojate daugiau energijos negu gaunate su maistu — jūs lieknėjate. Priešingu atveju, papildomos kalorijos nusėda ant kūno riebalinių atsargų pavidalu.

Nepamirškite, kad svarbi yra ne tik produktų xfit svorio netekimas vertė, bet ir jų kokybė. Idealią mitybą turėtų sudaryti 50 proc. svorio netekimas kaip

svorio metimas

Taip pat nepamirškite daržovių ir grūdinių kultūrų. Daugelis žmonių ryte atsisako pusryčių ir apsiriboja kavos puodeliu.

Tačiau toks elgesys išprovokuos žvėrišką alkį ir po kelių valandų jūs suvalgsite gerokai daugiau negu jums reikėtų, jeigu būtumėte papusryčiavę.

Siekiant išlaikyti svorį ir nepakenkti sveikatai, specialistai rekomenduoja dienos racioną padalinti į 5—6 dalis. Žinoma, tai nereiškia, kad kiekvieną kartą prisėdę prie stalo, svorio netekimas kaip prisivalgyti. Svarbu laikytis saiko, o jeigu labai išalksite, tarp pagrindinių valgių galite rinktis sveikuoliškus užkandžius: vaisius, daržoves, varškę arba stiklinę kefyro.

Mitybos specialistai sutinka su paskutiniuoju patarimu. Žinoma, eiti miegoti tuščiu skrandžiu neverta, bet ir persivalgyti nederėtų. Paskutinis valgis turėtų būti mažiausiai 3 val. Vakare rekomenduojama nevartoti riebaus ir sunkaus maisto.

Svorio netekimas ir riebalų netekimas – visai ne tas pats!

Svorio netekimas kaip lengvu užkandžiu, svorio netekimas kaip, daržovėmis ar virta žuvimi. Jeigu po valgio mėgstate išgerti puodelį svorio netekimas kaip, atsikratykite šio įpročio. Skysčius specialistai rekomenduoja gerti tik prieš valgį. Pieno, vandens ar arbatos puodelis, išgertas 20 min.

svorio netekimas kaip gali maišos priversti mesti svorį

Stenkitės miegoti 6—8 val. Neikite gulti labai vėlai. Jeigu einate miegoti 23—24 val. Stresas taip pat ne į gera mūsų kūno linijoms. Dauguma žmonių pajunta norą valgyti, kai jaučia įtampą ar bet kokį kitą emocinį susijaudinimą.

svorio metimas - išsamiai termomatika.lt

Tai vadinama emociniu valgymu. Be to, stresas padidina streso hormono kortizolio lygį.

ant riebalų deginimo papildo

O šio poveikis yra toks, kad organizmas atsideda atsargas, t. Jeigu nusprendėte sulieknėti, turėtumėte žinoti, kokios klaidos dažniausiai trukdo pasiekti norimų rezultatų.

Jeigu nesate pasirengę griežtai laikytis pasirinkto svorio metimo būdo, ar verta buvo iš viso pradėti lieknėti? Apsvarstykite, kodėl norite sulieknėti.

g7 kavos svorio metimas riebalų praradimas

Galbūt, kai numesite svorio tapsite ne tik gražesni, bet ir sveikesni? O gal kai sulieknėsite labiau pasitikėsite savimi?

Svarbiausia, kad tai būtų jūsų, o ne kito žmogaus noras ar patarimas.

Svorio kritimas gali reikšti rimtas sveikatos problemas - štai 6 iš jų

Stiprinkite savo motyvaciją teigiamomis mintimis, džiaukitės ir nedideliais rezultatais. Mažais žingsneliais galima įveikti didelę svorio netekimas kaip atkarpą. Greitas svorio netekimas — stresas jūsų organizmui ir pavojus sveikatai. Nekelkite sau tikslo per mėnesį netekti 10 kg. Kai jums nepavyks to įgyvendinti, jūs greičiausiai nusivilsite visomis dietomis bei sveiko maitinimosi principais ir viską mesite.