Yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė


Dailinti figūrą nebus nuobodu, jei Todėl pradedant mokytis kitą šokį, pavyzdžiui, salsą, viskas būna daug paprasčiau.

Prenumeruok

O ir pasitikėjimas savimi tiek klubo aikštelėje, tiek kasdieniniame gyvenime kur kas didesnis. Nuomonė vieninga: sveika ir smagu Išbandžiusiųjų nuomonė dažniausiai vieninga - nieko nėra smagiau nei sportuoti šokant.

yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė sveiko svorio procentas per savaitę

O ir ne tik dėl sporto šia veikla užsiimama - tai suteikia energijos, gerų emocijų ir padeda atitraukti mintis nuo rūpesčių.

Zumbos treniruočių reguliari lankytoja Erika sako, kad šiuolaikiniam skubančiam pasaulyje ypač aktualūs du dalykai - efektyvumas ir trukmė.

yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė ar dehidracija gali padėti numesti svorio

Čia galiu suderinti sportą ir šokį: didelį fizinį kruvį ir malonumą. Iš Zumbos išeinu pavargusi, bet su toookio platumo šypsena - veik nuo ausies ligi ausies. Nors po treniruotės jaučiuosi pavargusi ir suprakaitavusi, bet tikrai nenusialinusi.

Asmeninis eksperimentas: kas labiausiai padeda padailinti kūno linijas?

O ir kompanija smagi pamokose susirenka. Su nekantrumu laukiu sekančios Zumbos treniruotės!

yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė

Žinoma, norint akivaizdžių figūros pokyčių, šokti reikia kiek ilgiau nei vieną mėnesį. Be to, po šokio treniruotės neskauda kūno, priešingai nei be paliovos plušant sporto salėje.

yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė

Narkutė tvirtina, kad bet kokio sporto efektyvumas priklauso nuo to, ar kontroliuoji savo mitybą. Jei esi labai alkana, tuomet valgyk tik lengvą maistą, pavyzdžiui, salotas ar sriubą.

svorio metimo papildų tyrimai

Po treniruotės tavo kūnas viską kaupia, todėl griebtis sumuštinio su riebia šonine nėra labai gerai. Šokio metu dirba rankų, kojų, pilvo, sėdmenų - beveik visi raumenys. Jame sujungti tokie pratimai, kuriuos atliekant intensyviai dirba daugelis kūno raumenų.

Svarbiausi artėjantys renginiai

Beje, kartais atrodo, jog labiausiai judini rankas, bet iš tikrųjų didžiausia apkrova tenka pilvo presui. Suk įsivaizduojamą lanką. Nesvarbu, jog lanko ant liemens nėra, tačiau įstrižiniai pilvo raumenys dirba pilnu pajėgumu, o liemuo lieknėja.

Arba: iškelk rankas į 10 geriausių svorio metimo istorijų ir abiejų rankų pirštus sunerk sau virš galvos.

Tuomet įtempk pilvo presą ir išsiriesk atlošdama pečius atgal taip, kaip rąžydamasi iš ryto. Tuomet grįžk į pradinę padėtį.

Ar šį savaitgalį, kai bus švenčiama Motinos diena, aplankysite mamą?

Darydama šį pratimą vasada laikyk įtemptą yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė presą. Vienas paprasčiausių Zumbos pratimų, kurį gali atlikti namuose: judink pėdas tarsi mindama dviračio pedalus: viena koja statoma ant pirštų galiukų, kulnas pakeltas.

  1. Tirpsta sniegas, tirpsta lašiniai - Beatos virtuvė
  2. Sveikata
  3. Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams.
  4. Data kovo 12autorius Beata Nicholson Aš žinau, kas yra minusinė temperatūra, ir žinau, kaip būna, kai Londone narcizai jau vasario mėnesį žydi, o dabar kovo tą net snigo.
  5. Sukrėsti svorio metimą

Nuleidžiant vieną kulną tuo pat metu pakeliamas kitos pėdos kulnas. Šitaip judinant kojas, klubus sukiok tarsi sukdamasi ant sukimosi lėkštės.

yra zumba bet kokia svorio metimo priemonė svorio metimo rutina

Arba : laikyk alkūnes pečių lygyje. Viena alkūne pasiek priešingos kojos kelį, tuomet grįžk į tiesią, vertikalią padėtį ir pakeltomis alkūnėmis pasisuk į kairį ir į dešinį šonus. Tuomet kita alkūne pasiek priešingos kojos kelį ir pakeltomis alkūnėmis pakartok pasisukimus į abu šonus. Kuo aukščiau kelsi koją, norėdama pasiekti alkūnę — tuo geriau.