Reikia numesti svorio virš 50. Beveik 50 kg numetusi kaunietė: vyras džiaugiasi, kad gyvena vis su kita | termomatika.lt


Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų?

Moteris Parengė Kristina Karnickaitė Alfa. Taigi, tik pagalvok, kas tavęs laukia po metų kitų!

  • Mitybos subtilybės nuo 50 metų :: Kaip maitintis sulaukus ies metų | termomatika.lt
  • Nesusitaikydavau su tuo, kad atspindyje esu aš, buvo sunku priimti save tokią.
  • Beveik 50 kg numetusi kaunietė: vyras džiaugiasi, kad gyvena vis su kita | termomatika.lt
  • Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A.
  • Numesti svorio trumpa mergina

Kai buvai dvidešimties ar trisdešimties metų amžiaus, prarasti svorio buvo ne taip ir sunku. Tereikėjo valgyti kiek mažiau, o sportuoti daugiau. Tačiau kai sukanka keturiasdešimt, viskas pasikeičia.

Žmonės arba mano, kad tu laukiesi, arba galvoja, kad tu visiškai nesirūpini savimi, nors tu net nepakeitei mitybos ir taip pat stengiesi valgyti nedaug ir sveikai. Taigi, kur šuo pakastas? Kaip teigė daktarė Pamela Peeke, atšventus keturiasdešimtmetį, pirmas dalykas, apie kurį reikia pagalvoti, tai naujas mitybos planas.

Nuorodos kopijavimas

Parastai moterys, sulaukusios tokio amžiaus jau moka gaminti sveikai ir skaniai visai savo šeimai, jos būna pagimdžiusios kelis vaikus ir dėl įtemto gyvenimo grafiko nespėja kaip reikiant pasirūpinti savo grožiu. Tikriausiai kiekviena yra išbandžiusi net griežčiausias dietas ir pastebėjo, kad tai, kas anksčiau padėdavo atsikratyti kilogramų, dabar nebeveikia.

Pasak daktarės Peeke, taip yra dėl to, kad bėgant metams kūno pajėgumas mesti svorį mažėja. Kūnas atsikrato vis mažiau kalorijų, jų deginimo greitis mažėja, žmogaus raumenys traukiasi, jėgų stinga, aktyvumas taip pat krenta.

metės lieknėjimo istorija: kaip aš numečiau dalį savo svorio

Daktarė primena, kad atsikratyti svorio vis tiek įmanoma, tačiau reikalingos kur kas didesnės pastangos. Pirmiausia, lėtėja medžiagų apykaita, taigi, tenka ne tik skirti jėgų sportui, tačiau ir visais įmanomais būdais greitinti apykaitą.

kokie veiksmingiausi riebalų degintojai svorio netekimas duncan gerai

Maža to, būtina išsiaiškinti, kiek kalorijų reikalauja kasdienė veikla. Juk papildomos kalorijos akimirksniu virsta riebaliniu sluoksniu.

To pasiekti nebuvo lengva, tačiau buvau kantri. Peeke teigė, kad nuo keturiasdešimties moterys privalo atsakingai mąstyti apie savo ateitį ir keisti ne tik mitybą, tačiau ir gyvenimo būdą. Pasak jos, po keturiasdešimtojo gimtadienio, keičiasi moters hormonų pusiausvyra, kūno struktūra, nuotaikos, lipido, odos ir plaukų būklė.

Sekite mus:

Visi šie pasikeitimai organizmą ruošia senatvei. Taigi, moteris turi suprasti, kad ne tik maistą, tačiau ir grožio priemones teks keisti. Keturiasdešimtmečių medžiagų apykaita yra vidutiniškai dešimčia procentų lėtesnė nei dvidešimtmečių.

  1. 6 dalykai, kuriuos metės turi žinoti apie sveikatą | termomatika.lt
  2. Deginkite riebalus sėdint
  3. Pagrindinės mitybos taisyklės klimakteriniu periodu Sulaukus menopauzės labai svarbu valgyti kuo įvairesnį maistą, kad organizmas gautų visų jam būtinų elementų.
  4. Mityba menopauzės metu | termomatika.lt
  5. Dabar ateina metas pritaikyti per visą gyvenimą sukauptą išmintį, pasirūpinti savo sveikata ir bendra savijauta.

Kai kurių moterų medžiagų apykaita, kinta iškart po nėštumo. Taip pat metams bėgant, netenkama raumenų masės, taigi, reikia pasistengti, norint raumenis sustiprinti ir neleisti riebalams užimti raumenų vietos.

Beveik 50 kg numetusi kaunietė: vyras džiaugiasi, kad gyvena vis su kita

Kuo mažesnė raumenų masė, tuo mažiau kalorijų gali sudeginti kūnas. Jei ir toliau bus suvartojamas toks pat kalorijų kiekis, svoris augs kiekvieną dieną. Papildomas reikia numesti svorio virš 50 tikėtina kaupsis ant juosmens.

Tai — ne tik neestetiška, tačiau ir pavojinga sveikatai.

natūralūs patarimai, kaip numesti svorio

Gali padidėti kraujo spaudimas, gresia širdies ir kraujagyslių ligos, didėja rizika susirgti diabetu ir vėžiu. Taigi, jei manai, kad, norint suliesėti po keturiasdešimties, pakaks tik dar labiau sumažinti porcijas — klysti. Badavimas ir maisto medžiagų stygius tik dar labiau lėtina medžiagų apykaitą. Šią patarlę žino daugelis. Viskas prasideda nuo tavo mąstymo.

Pranešti klaidą

Juk jei tau keturiasdešimt, turi elgtis ir atrodyti tarsi tau būtų keturiasdešimt, o ne dvidešimt, tiesa. Kiekviena moteris, kuri nori aplenkti laiką, turi kažkokių neišsakytų lūkesčių, psichologinių problemų. Jei suvoksi, kad keturiasdešimties gražiai ir seksualiai atrodysi, jei būsi sveika ir moteriška, tuomet nepersistengsi lieknėdama. Valdyk save Moterys, kurioms per keturiasdešimt, sunkiai pasisavina kaloringą maistą, tuomet ir sveikata nedžiugina.

Svarbiausia, vengti valgymo vakarais ir vėlai po pietų. Reiktų didžiausią maisto dalį suvartoti iki trijų valandų dienos. Svarbu susidoroti su stresu, vengti emocinio valgymo ir nelepinti savęs kaloringais patiekalais.

Mityba menopauzės metu

Jei žinai, kad tavęs laukia sunkūs išbandymai, susiplanuok dieną ir valgymo planą iš ryto. Stenkis jo laikytis.

10 patarimų, kaip greičiau numesti svorio lord falconer svorio netekimas

Porcijos Moterys po keturiasdešimties, norėdamos atsikratyti svorio, turėtų pirmiausia mažinti maisto porcijas. Tai lengviau reikia numesti svorio virš 50 padaryti, jei įsigysi naujas lėkšteles ir puodelius. Tuomet į lėkštę ar dubenį įsidėsi mažiau maisto.

kaip maksimaliai padidinti riebalų nuostolius

Kalorijas skaičiuoti — nemenkas išbandymas, naudoti mažesnius indus — patogu ir nesudėtinga. Sportuok Brandžios moters sporto režimas turi būti kur kas aktyvesnis, nei jaunos moters.

Mityba pagal amžių - DELFI Gyvenimas

Penkis ar šešis kartus per savaitę reiktų sportuoti sporto klube po 45 minutes. Pusvalandis jėgos pratimų, turėtų tapti rutina du kartus per savaitę. Kilok sunkumus, vaikščiok, sportuok, tiek ryte, tiek dieną, tiek vakare. Jei neturi galimybės pabėgti į sporto salę, vaikščiok dienos metu, kuo daugiau laiko, praleisk judėdama.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Keisk gyvenimo būdą Jei nepasiseka numesti svorio per pirmus mėnesius ar net pusmetį, nepulk į paniką. Tu tikrai ne viena.

Mityba pagal amžių

Laikykis dietos ir sportuok metus, kitus. Gyvenk sveikai, niekada nenuleisk rankų.

mano riebalų nuostolių cheat sheet

Tikrai jausiesi verta dėmesio ir puikios ateities.